رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 خرداد 1399 - 12:33
  • کد خبر : ۶۹۹۹
  • چاپ خبر : استخدام ۵ قهرمان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

استخدام ۵ قهرمان ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

  استخدام ۵ قهرمان ورزشی طی سال گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و در دست اقدام بودن عملیات استخدام ۷ قهرمان دیگر در این اداره کل و جذب ۴ قهرمان در شهرداری کرمانشاه نشان پیشرو بودن استان کرمانشاه در زمینه جذب قهرمانان و حمایت از ایشان دارد. به گزارش یاریزان؛ مرداد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

استخدام ۵ قهرمان ورزشی طی سال گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و در دست اقدام بودن عملیات استخدام ۷ قهرمان دیگر در این اداره کل و جذب ۴ قهرمان در شهرداری کرمانشاه نشان پیشرو بودن استان کرمانشاه در زمینه جذب قهرمانان و حمایت از ایشان دارد.

به گزارش یاریزان؛ مرداد ماه سال ۱۳۹۵ اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان، مشمول قانون سرباز قهرمان را که به تصویب هیئت وزیران رسیده بود برای اجرا ابلاغ کرد. فرآیند جذب قهرمانان ورزشی که جهت استخدام به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و سایر دستگاه های اجرایی معرفی شده اند نزدیک به ۴سال است که آغاز شده است.

 

------------------------------------

بر اساس این آیین نامه، قهرمانان بازی های المپیک شامل نفرات اول تا سوم و قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول، دوم و سوم بازی های آسیایی و مسابقات جهانی در رشته های ورزشی تحت پوشش کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) حسب مورد در رشته های فردی و گروهی و مقام اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال و همچنین یکی از فرزندان قهرمانان بازی های پارالمپیک شامل نفر اول در رشته های فردی و کلیه نفرات در رشته های گروهی می توانند با رعایت شرایطی، از سوی دستگاه های اجرایی بدون برگزاری آزمون و خارج از نشر آگهی به صورت پیمانی جذب و استخدام شوند.

پس از آن در شهریور ماه سال ۱۳۹۵ رحمت الله قلی پور مدیرکل وقت منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان پس از نشست روسای ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل در شهرستان مشگین اعلام کرد موضوع بکارگیری ورزشکاران حرفه ای پس از دوران ورزشکاری و همچنین قهرمانان ملی به تصویب رسیده و برای اجرا به دستگاه های مختلف دولتی ابلاغ شده است.

بر اساس این قانون هر یک از ورزشکاران المپیکی جهانی ، آسیایی و ملی که در آوردگاه های مختلف موفق به کسب مدال شده اند بدون انجام هر گونه آزمون جذب ادارات دولتی می شوند. بهمن ماه همان سال مدیرکل توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تصویب‌ نامه هیات محترم وزیران از آغاز فرایند جذب قهرمانان و مدال‌آوران مشمول خبر داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پیرو این آیین نامه و ابلاغ آن،خوشبختانه استان کرمانشاه به عنوان یکی از اولین استانهای کشور و پیشرو در این زمینه اقدامات عملی در جذب قهرمانان ورزشی خود بعمل آورد و بلافاصله پس از ابلاغ ان با تهیه لیستی از مشمولین این قانون فرایند جذب این عزیزان را اغاز کرد.

 

استخدام ۷ نفر دیگر در دست اقدام است…

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این زمینه در گفتگو با پایگاه خبری ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه جذب قهرمانان ورزشی استان گفت:خوشبختانه استان کرمانشاه از جمله استانهای پیشرو کشور در این زمینه بوده است و ظرف ۲ سال اخیر ۵ تن از قهرمانان ارزشمند ورزشی استان که مشمول این قانون بوده ند،در بخش های مختلف اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه جذب شده اند و هم اکنون مشغول فعالیت می باشند.

وی از علی مظاهری، سامان حیدری، هژیر رحمانی، مسلم امیری و سعید احمدی به عنوان ۵ قهرمان ورزشی یاد برد که در این اداره کل استخدام و کار خود را آغاز کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: علاوه بر این برای استخدام ۷ قهرمان ارزنده دیگر استان که شامل ۴ بانوی ورزشکار و ۳ ورزشکار مرد می باشند اقدامات لازم در حال انجام است که پس از طی مراحل قانونی به استخدام این اداره کل درخواهند آمد.

اقدام ارزشمند دکتر طلوعی برای ۴ کشتی گیر

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه خواستار همکاری سایر دستگاههای اجرایی استان در زمینه جذب قهرمانان ورزشی شد و گفت: از معدود دستگاههایی که در این زمینه اقدام بسیار ارزشمندی داشته است باید به شهرداری کرمانشاه اشاره کنیم.

وی افزود: دکتر سعید طلوعی شهردار ورزش دوست استان کرمانشاه سال گذشته در یک اقدام ارزشمند نسبت به ایجاد شغل برای ۴ کشتی گیر استان کرمانشاه اقدام کرد که کار بسیار ارزشمند و شایسته تقدیری است.

رحیمی از رضا افضلی، محمد قربانی، سجاد محمدی و حامد رشیدی به عنوان قهرمانان ورزشی بنام این استان یاد کرد که با مساعدت دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه مشغول به کار شدند.

وی تاکید کرد: امید است شاهد تداوم این حرکت در سایر نهاد ها و دستگاه های دولتی باشیم تا آینده شغلی قهرمانان ملی کشور تضمین شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان ساخت:در زمینه سایر دستگاهها نیز امیدواریم نسبت به این قهرمانان افتخار آفرین ورزش استان که مشمول آیین نامه اجرایی جذب و استخدام قهرمانان می باشند حمایت لازم را انجام دهند،زیرا این کمترین کاری است که می توان در قبال افتخار آفرینی این عزیزان برای کشورعزیزمان برای انها انجام دهیم.

*اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه حامی قهرمانان

استخدام ۵ قهرمان ورزشی طی سال گذشته در اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،در دست اقدام بودن عملیات استخدام ۷ قهرمان دیگر در این اداره کل با حمایتهای مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و همچنین جذب ۴ قهرمان در شهرداری کرمانشاه از سوی شهردار ورزشدوست کرمانشاه نشان پیشرو بودن استان کرمانشاه در زمینه جذب قهرمانان و حمایت از استخدام آنها دارد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این زمینه نیز تاکید کرد:خوشبختانه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ارتباط نزدیکی با قهرمانان ورزشی خود دارد وعلیرغم مشکلات مالی و مسائل قانونی همواره تلاش کرده ایم از این عزیزان حمایت لازم را داشته باشیم.

وی افزود: در حالیکه در کل کشور به دلیل عدم همراهی دستگاههای اجرایی و دشواری های قانونی برای تامین اعتبار جذب قهرمانان شاهد آمار بالایی نیستیم، اما خوشبختانه در استان کرمانشاه با تلاش های صورت گرفته توسط این اداره کل شاهد جذب قهرمانان هستیم و امیدواریم این روند که در اداره کل ورزش و جوانان استان بصورت جدی در حال پیگیری است در سایر دستگاهها نیز بعمل آید.

 

کرمانشاه | خبرنگار: واحد مرادپور


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی