رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 فروردین 1401 - 09:22
  • کد خبر : ۱۲۱۵۴
  • چاپ خبر : استاندار آذربایجان‌غربی: ارتقای سرانه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان است

استاندار آذربایجان‌غربی: ارتقای سرانه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان است

استاندار آذربایجان‌غربی: ارتقای سرانه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان است/ اتمام پروژه های در دست ساخت در حوزه ورزش با جدیدت پیگیری شود/ آذربایجان غربی می تواند میزبان شایسته ای در مسابقات ورزشی باشد. به گزارش یاریزان؛ استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی استان به ویژه در برخی شهرستان ها، گفت: ارتقای شاخص های این حوزه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان تا پایان دولت سیزدهم است. محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت توسعه اماکن ورزشی در مناطق مختلف استان، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه ارتقای جایگاه استان بین استان های مختلف کشور را در سرانه و زیرساخت های ورزشی فراهم کنیم. وی اضافه کرد: در این راستا از ظرفیت های مختلف به ویژه اعتبارات استانی و ملی، ظرفیت بخش خصوصی، توان سخت افزاری نهادهای مختلف و همچنین خیّران بیشتر استفاده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی: ارتقای سرانه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان است/ اتمام پروژه های در دست ساخت در حوزه ورزش با جدیدت پیگیری شود/ آذربایجان غربی می تواند میزبان شایسته ای در مسابقات ورزشی باشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

استاندار آذربایجان‌غربی: ارتقای سرانه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان است/ اتمام پروژه های در دست ساخت در حوزه ورزش با جدیدت پیگیری شود/ آذربایجان غربی می تواند میزبان شایسته ای در مسابقات ورزشی باشد.

به گزارش یاریزان؛ استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی استان به ویژه در برخی شهرستان ها، گفت: ارتقای شاخص های این حوزه، مهمترین ماموریت مدیریت ورزش استان تا پایان دولت سیزدهم است.

 

------------------------------------

محمدصادق معتمدیان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت توسعه اماکن ورزشی در مناطق مختلف استان، افزود: باید با برنامه ریزی مناسب، زمینه ارتقای جایگاه استان بین استان های مختلف کشور را در سرانه و زیرساخت های ورزشی فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: در این راستا از ظرفیت های مختلف به ویژه اعتبارات استانی و ملی، ظرفیت بخش خصوصی، توان سخت افزاری نهادهای مختلف و همچنین خیّران بیشتر استفاده شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به توزیع متوازن امکانات در کشور ادامه داد: جبران عقب ماندگی ها در همه بخش ها از جمله مهمترین برنامه های دولت است و همین امر در حوزه ورزش نیز با جدیت دنبال می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

معتمدیان اولویت بندی در اجرای طرح های ورزشی را بسیار ضروری دانست و اظهار کرد: طرح هایی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید در اولویت اجرا و اتمام قرار گیرند.

وی توجه به توسعه ورزش قهرمانی در کنار اجرای برنامه های ورزش همگانی را مهم دانست و تاکید کرد: به هر ۲ بخش ورزش همگانی و قهرمانی توجه ویژه ای صورت گیرد و در کنار توجه به توسعه ورزش در سطوح مختلف جامعه، از قهرمانان نیز حمایت ویژه شود.

استاندار آذربایجان غربی ظرفیت استان در میزبانی مسابقات مختلف ورزشی را یادآور شد و گفت: از این ظرفیت باید بیش از پیش استفاده شود و ما باید بتوانیم میزبانی رخدادهای مهم ورزشی را در ارومیه و دیگر شهرهای استان شاهد باشیم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی