رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 مهر 1400 - 11:00
  • کد خبر : ۱۱۹۴۵
  • چاپ خبر : اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری بانوان ایران اعلام شد
از سوی فدراسیون؛

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری بانوان ایران اعلام شد

به گزارش یاریزان؛ چهارمین مرحله اردو تیم ملی بانوان کشورمان جهت کسب آمادگی حضور در رقابت های رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی تهران برگزار می شود. هفت بانوی ملی پوش کشورمان به این اردو که از 18 اسفندماه در کمپ تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی آغاز خواهد شد، فراخوانده شده اند. چهارمین اردوی بانوان وزنه بردار ملی پوش کشورمان تا اعزام به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود، ادامه خواهد داشت. نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی ایران با حضور دو بانوی وزنه بردار کورد ، به شرح زیر است: ۱. پوپک بسامی ( کرمانشاه ) ۲. سيده الهام حسينى ( لرستان ) ۳. پريسا جهانفكريان ( كهگيلويه و بوير احمد ) ٤. فاطمه يوسفى ( فارس ) ۵. الناز باجلانى ( كردستان ) ٦. فروغ يونسى ( بوشهر ) ٧. يكتا جمالى ( اصفهان )

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری بانوان ایران جهت حضور در مسابقات جهانی از سوی فداسیون اعلام شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری بانوان ایران جهت حضور در مسابقات جهانی از سوی فداسیون اعلام شد.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون وزنه برداری ایران در آخرین مرحله آماده سازی تیم ملی بانوان در آستانه رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان به میزبانی ازبکستان، ده نفر را به اردو دعوت کرد.

 

------------------------------------

با تاکید این فدراسیون، اردوی تیم ملی بزرگسالان بانوان از یک آبان تا ۱۸ آذرماه در کمپ تمرین آزادی برگزار خواهد شد و عدم حضور هر یک از افراد در محل اردو و انجام تست PCR به منزله انصراف ایشان خواهد بود.

اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بزرگسالان وزنه برداری بانوان ایران به شرح ذیل اعلام شد:

سیده الهام حسینی از لرستان، الناز باجلانی از کردستان، شینا امانی از کردستان، یکتا جمالی از اصفهان، فاطمه کشاور از فارس، فاطمه یوسفی از فارس، الهه رزاقی از زنجان، عسل کدخدایی از همدان، زینب شیخ ارباب از البرز و ابریشم ارجمندخواه از تهران

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی