رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 آبان 1398 - 19:01
  • کد خبر : ۵۷۲۷
  • چاپ خبر : اسامی دعوت شدگان به سومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران اعلام شد

اسامی دعوت شدگان به سومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته بانوان ایران اعلام شد

به گزارش یاریزان؛ مربی تيم ملی کاراته بانوان گفت: سومين مرحله اردوی آماده سازی این تيم ازدوشنبه 21 آبان ماه در آكادمي ملی المپيک آغاز و تا 27 آبان ماه هم ادامه خواهد داشت.

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: سومین مرحله اردوی آماده سازی این تیم ازدوشنبه ۲۱ آبان ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز و تا ۲۷ آبان ماه هم ادامه خواهد داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی تیم ملی کاراته بانوان از دعوت ۲ کاراته کا جدید به سومین مرحله اردوی آماده سازی خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ سمانه خوشقدم مربی تیم ملی کاراته ایران گفت: سومین مرحله اردوی آماده سازی از دوشنبه ۲۱ آبان ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا ۲۷ آبان ماه هم ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

وی افزود: سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، طراوت خاکسار، حمیده عباسعلی، سحر شیروانی، زهرا یاوری، مبینا حیدری، فاطمه خنکدار و نگین آلتونی نفرات حاضر در اردو هستند و سیده سوده خلیلی و معصومه محسنیان نفرات جدیدی اند که به این مرحله اردو دعوت شده اند.

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: با توجه به در پیش بودن لیگ کاراته وان ایران و شرکت کاراته کاها در این مسابقات، محدودیت در دعوت از نفرات داشتیم.

خوشقدم در مورد تمرینات این مرحله گفت: در اردوهای گذشته رفع ایرادات و ارتقا تاکتیکی انجام شد و در این مرحله نیز تمرینات بر مبنای فاز سرعتی و بالا نگه داشتن آمادگی بدنی، کومیته، چابکی و شبیه سازی مسابقات خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی