رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 آبان 1399 - 12:20
  • کد خبر : ۷۹۰۷
  • چاپ خبر : اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه سالن ۶۰۰۰ نفری کرمانشاه
برای تکمیل پروژه نیمه کاره؛

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان به پروژه سالن ۶۰۰۰ نفری کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه نیمه کاره سالن شش هزار نفری دهکده المپیک خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه نیمه کاره سالن شش هزار نفری دهکده المپیک خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، بااشاره به پیگیری‌های چند ماه اخیر مسئولین استانی برای تکمیل پروژه ملی سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه، اظهار کرد: چند ماه پیش در دیداری که به همراه استاندار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مجری این پروژه داشتیم، قول‌هایی برای تکمیل آن تا پایان امسال گرفتیم.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: اخیرا هم رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به کرمانشاه بازدیدی از این پروژه داشت و قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه را داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در هفته‎‌های گذشته پیگیری‌های زیادی داشتیم تا بتوانیم قول‌هایی که گرفته بودیم را عملی کنیم و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را بگیریم که خوشبختانه منجر به نتیجه شد.

وی از تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه خبر داد و گفت: در روزهای گذشته توانستیم این اعتبار را برای این پروژه نیمه کاره ورزشی بگیریم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی در ادامه بااشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه، گفت: این پروژه از مصوبات سفر سال ۱۳۹۰ مقام معظم رهبری به کرمانشاه است که تا سال ۱۳۹۶ به علت کمبود اعتبارات پیشرفت چندانی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در حال حاضر فعال است، عنوان کرد: با تزریق اعتبارات جدید، سرعت اجرای پروژه شتاب بیشتری خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان سال آن را از پیمانکار تحویل بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه از پیگیری برای جذب ۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای دیگر پروژه‌های ورزشی استان هم خبرداد و گفت: برای تکمیل برخی پروژه‌های ورزشی استان به این اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم آنها را به سامان برسانیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی