رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 فروردین 1400 - 23:17
  • کد خبر : ۹۸۵۱
  • چاپ خبر : قایق بادبانی احمد احمدی تیم ملی ایران سهمیه المپیک مسابقات انتخابی مهاباد

قایق بادبانی احمد احمدی تیم ملی ایران سهمیه المپیک مسابقات انتخابی مهاباد

قایق بادبانی احمد احمدی تیم ملی ایران سهمیه المپیک مسابقات انتخابی مهاباد

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی المپیک بادبانی ١٢ تا ١٨ فروردین در عمان برگزار می‌شود و احمد احمدی تنها نماینده بادبانی کشورمان از اول فروردین در قرنطینه پیش از این مسابقات است. احمدی پس از حضور چهار روزه در قرنطینه کامل امروز اجازه پیدا کرد در طول یک کیلومتر از محل اسکان خود تردد کند. او قایق خود را امروز تحویل گرفت. سیلور کشورمان که در کلاس Laser این رقابت‌ها با حریفان رو‌به‌رو خواهد شد، فردا نواقص قایق خود را برطرف می‌کند و در زمان محدود در طول روز اجازه دارد قایق خود را در اختیار بگیرد و بررسی کند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، مسابقات انتخابی المپیک بادبانی ١٢ تا ١٨ فروردین در عمان برگزار می‌شود و احمد احمدی تنها نماینده بادبانی کشورمان از اول فروردین در قرنطینه پیش از این مسابقات است.

 

------------------------------------

احمدی پس از حضور چهار روزه در قرنطینه کامل امروز اجازه پیدا کرد در طول یک کیلومتر از محل اسکان خود تردد کند. او قایق خود را امروز تحویل گرفت.

سیلور کشورمان که در کلاس Laser این رقابت‌ها با حریفان رو‌به‌رو خواهد شد، فردا نواقص قایق خود را برطرف می‌کند و در زمان محدود در طول روز اجازه دارد قایق خود را در اختیار بگیرد و بررسی کند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی