رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 بهمن 1399 - 18:24
  • کد خبر : ۹۶۲۰
  • چاپ خبر : آخرین تلاش مدعیان برای حفظ و ارتقای جایگاه در رده‌بندی لیگ برتر والیبال ایران
در پایان هفته سی‌ام؛

آخرین تلاش مدعیان برای حفظ و ارتقای جایگاه در رده‌بندی لیگ برتر والیبال ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مردان با پیروزی تیم‌های مدعی برابر حریفان و قهرمانی نیم فصل فولاد سیرجان پایان یافت. به گزارش یاریزان؛ هفته پانزدهم و پایانی دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (دوشنبه) به صورت متمرکز و با شش دیدار در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ام، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ایران به پایان می‌رسد. این آخرین تلاش مدعیان برای حفظ و ارتقای جایگاه‌شان در جدول رده‌بندی خواهد بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با برگزاری دیدارهای هفته سی‌ام، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال ایران به پایان می‌رسد. این آخرین تلاش مدعیان برای حفظ و ارتقای جایگاه‌شان در جدول رده‌بندی خواهد بود.

به گزارش یاریزان؛ هفته سیزدهم و پایانی دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران، فردا (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

 

------------------------------------

در حساس‌ترین دیدار هفته پایانی دور برگشت مرحله مقدماتی، تیم های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه رقابت سنگین و نزدیکی برای تعیین تکلیف رده دوم جدول رده‌بندی خواهند داشت. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو ۲۰ برد در کارنامه دارند با این تفاوت که شهرداری ارومیه با کسب ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول و فولاد سیرجان با ۵۸ امتیاز، تیم سوم است. بازی فردا، تیم دوم جدول رده‌بندی را مشخص خواهد کرد. البته شهرداری ارومیه این شانس را هم دارد که با پیروزی مقابل سیرجانی‌ها و در صورت باخت احتمالی فولاد مبارکه سپاهان در بازی آخر، نیم‌نگاهی هم به صدرنشینی در جدول داشته باشد. پیش از این دو تیم سیرجان و ارومیه در هفته چهارم لیگ با هم دیدار کرده بودند که در آن بازی، شاگردان محمدرضا تندروان موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر حریف را شکست دهند.

یکی دیگر از بازی‌های جذاب هفته سی‌ام، تقابل لبنیات هراز آمل با تیم صدرنشین جدول است. فولاد مبارکه سپاهان در حال حاضر با ۲۱ برد و ۶۲ امتیاز در صدر جدول جا خوش کرده و به دنبال آن است تا با کسب آخرین پیروزی در دور مقدماتی، جایگاه خود را در رده نخست محکم کند. این درحالی است که شاگردان سخت‌کوش بهروز عطایی هم در اندیشه فاصله گرفتن از رتبه ششمی خود هستند. پیش از این، دو تیم در هفته سوم به مصاف هم رفتند و سپاهان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد رقیب بگذرد.

دیدار شهداب یزد و سایپا تهران هم یکی از بازی‌های هیجان‌انگیز هفته خواهد بود. شاگردان محمد عمده‌غیاثی با ۲۰ برد و ۵۶ امتیاز تیم چهارم جدول هستند و سایپا هم که اخیرا با بحران کرونا در تیم خود مواجه شده، به عنوان تیم پنجم جدول، ۱۸ برد و ۵۶ امتیاز در کارنامه دارد. دو تیم درحالی به لحاظ امتیازی شرایط مشابهی دارند که یزدی‌ها به دلیل داشتن ۲ برد بیش‌تر از حریف، یک گام جلو هستند. با این حساب به نظر می‌رسد پیروزی سایپا در بازی آخر، تغییری در ارتقای جایگاه این تیم نداشته باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

برنامه کامل و اسامی داوران و ناظران هفته سی‌ام لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

چهارشنبه ۲۹ بهمن

ساعت ۱۱، خانه والیبال
پیکان تهران – شهرداری قزوین
داور اول: مجتبی بیداریان، داور دوم: جواد مرآتی، ناظر فنی: یونس حسن‌زاده، ناظر داوری: محسن ترابی

ساعت ۱۱، سالن فدراسیون
خاتم اردکان – شهرداری گنبد
داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: مهرداد شوشتری، ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه

ساعت ۱۴، خانه والیبال
فولاد سیرجان – شهرداری ارومیه
داور اول: محمدرضا درفش‌کاویان، داور دوم: وحید پورکاشیان، ناظر فنی: محمد‌حسن خوشدل، ناظر داوری: محمدحسین شفقی

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون
لبنیات هراز آمل – فولاد مبارکه سپاهان
داور اول: داود نافعی، داور دوم: علیرضا قریب، ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: بهرام سلیمانی

ساعت ۱۷، خانه والیبال
شهداب یزد – سایپا تهران
داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: حامد آقابراری، ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر داوری: اسماعیل صباغ

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون
شهرداری ورامین – هورسان رامسر
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی، ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: بهروز جعفری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی