رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 آذر 1395 - 11:06
  • کد خبر : ۱۵۲۷
  • چاپ خبر : باید از ظرفیت پرطرفدارترین تیم لیگ دسته ۲ کشور برای کسب نتیجه استفاده کنیم
مربی تیم فوتبال سردار بوکان:

باید از ظرفیت پرطرفدارترین تیم لیگ دسته ۲ کشور برای کسب نتیجه استفاده کنیم

  تیم فوتبال سردار بوکان بعنوان پرطرفدارترین تیم لیگ دسته ۲ کشور شناخته شده است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو برای کسب نتیجه خوب استفاده کنیم.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا، مجتبی انصافی یکشنبه شب در نشست خبری قبل از برگزاری بازی سردار بوکان با پاس همدان در […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال سردار بوکان بعنوان پرطرفدارترین تیم لیگ دسته ۲ کشور شناخته شده است و باید از این ظرفیت به بهترین نحو برای کسب نتیجه خوب استفاده کنیم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از ایرنا، مجتبی انصافی یکشنبه شب در نشست خبری قبل از برگزاری بازی سردار بوکان با پاس همدان در جمع خبرنگاران بوکان گفت: تیم سردار بوکان که از پشتوانه خوب هواداران برخوردار است می تواند در بازی های خانگی خود از این ظرفیت استفاده کند.
وی ادامه داد: بازی با تیم پاس همدان که یک تیم ریشه دار و قدیمی در سطح کشور به شمار می رود بسیار سخت خواهد اما چون بازی در بوکان برگزار می شود و تیم سردار از وجود تماشاگران خونگرم و با نشاط و برخوردار است بازی برای تیم های حریف بسیار سخت و دشوار خواهد بود.
انصافی اضافه کرد: هواداران سردار به واقع هوادارانی هستند که با جان و دل و غیرت از تیم حمایت می کنند با تمام وجود تیم خود را تشویق می کنند.
وی افزود: امیدواریم با یک بازی خوب، منطقی و پر از هیجان دل هواداران تیم سردار را شاد کنیم و خوشحال به خانه هایشان برگردند.
مربی تیم فوتبال سردار بوکان در خصوص مشکلات تیم گفت: بزرگترین مشکل تیم سردار بوکان مشکل مالی است و این موضوع باعث می شود که کیفیت فنی بازی پایین بیاید.
وی با بیان اینکه جذب حامی مالی می تواند از مشکلات مالی تیم کاهش دهد، اظهار کرد: مسئولان شهرستانی نیز می توانند به کمک تیم سردار بیایند.
انصافی در خصوص بازی مقابل تیم پاس همدان بیان کرد: بازی کردن با تیم هایی که خط دفاعی خوب دارند سخت است ولی برای تیم ما اینطور نیست چون ما در خط حمله بازیکنانی مثل بهمن طهماسبی، رافع سیدی و مجید لطفی را داریم که می توانند با فشار به خط دفاعی تیم مقابل مشکل ساز بوده و به گل دست پیدا کنند.
وی همچنین با اشاره به جذب بازیکن در نیم فصل دوم گفت: در نیم فصل دوم حداقل به پنج بازیکن جدید نیاز داریم که در تلاش هستیم بازیکنان خوبی برای تیم جذب کنیم.
مربی تیم فوتبال سردار بوکان در خصوص بازیکنان تیم سردار بوکان گفت: در تیم سردار بوکان هفت بازیکن بومی حضور دارند.

سر مربی تیم پاس همدان نیز در این نشست خبری گفت: پاس همدان بازی سختی مقابل تیم سردار بوکان دارد و تیم پاس خود را برای این بازی خانگی سردار آماده کرده است.
رضا طلایی منش ادامه داد: ما تیم سردار را آنالیز کردیم ولی می دانیم که با حضور پرشور هواداران سردار کار سختی داریم ولی این را هم نباید فراموش کنیم که ماهم تیم پاس بوده که در لیگ های مختلف کشور بازی کرده ایم و قصد داریم که به لیگ های بالاتر فوتبال ایران برگردیم.
وی با بیان اینکه ما دارای بهترین خط دفاعی در گروه سه تا هفته دهم مسابقات لیگ دسته ۲ بودیم، اظهار کرد: از نظر خط دفاعی تیم پاس همدان در جایگاه ۹ در لیگ دسته ۲ قرار دارد ولی متاسفانه با مصدوم شدن چهار بازیکن در پست مهاجم مجبور شدیم از بازیکنانی در خط حمله استفاده کنیم که پست غیرتخصصی آنها است.
طلایی منش گفت: تنها هدف تیم پاس همدان صعود به لیگ دسته یک کشور است و تمام تلاش مجموعه تیم این است که به این مهم دست پیدا کنیم.
سرمربی پاس همدان اظهار کرد: امیدواریم هواداران سردار فردا شاهد بازی جوانمردانه و خوب باشند و از دیدن این بازی لذت ببرند.
شایان ذکر است برای اولین بار درلیگ دسته ۲ در بوکان کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی بین مربیان تیم ها برگزار شد.
امروز تیم سردار بوکان پرطرفدارترین تیم لیگ دسته ۲ با این ترکیب رضا میزانی، امیرحسین نجفی، محمدملایی، سیدرضا امیری، ناصر عبدی، حبیب افرا، فرهاد فراهانی، سیروان قربانی ، بهمن طهماسبی ، رافع سیدی ، مجید لطفی، اسماعیل علی پروری، حیدرمسلوکی، فرشید طوری، مهدی بامداد، حامد نورالهی، امیر عباسی، مرتضی عباسزاده با سر مربی گری پیروز قربانی در مقابل تیم پاس همدان حاضر خواهد بود.
بازی های دو تیم سردار بوکان و پاس همدان امروز/دوشنبه/ ساعت ۱۴ در مجموعه ورزشی وحدت بوکان برگزار می شود.
تیم سردار بوکان با ۱۲ امتیاز در رده هشتم و پاس همدان با ۱۵ امتیاز در رده ششم گروه سوم لیگ دسته ۲ کشور قرار دارند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی