رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 3 آذر 1395 - 14:00
  • کد خبر : ۱۵۲۳
  • چاپ خبر : جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی در مهاباد برگزار می شود
بهمت کمیته فوتسال شهرستان

جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی در مهاباد برگزار می شود

  جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی با شرکت ۲۲ تیم در مهاباد برگزار می شود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقاتی تحت عنوان جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی دو تن از نامداران فوتبال و فوتسال شهرستان مهاباد از پنجم آذرماه آغاز و دور اول این مسابقات در طول ده […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی با شرکت ۲۲ تیم در مهاباد برگزار می شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقاتی تحت عنوان جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی دو تن از نامداران فوتبال و فوتسال شهرستان مهاباد از پنجم آذرماه آغاز و دور اول این مسابقات در طول ده شب برگزار می شود.

 

جعفر چوگانی رئیس کمیته فوتسال شهرستان مهاباد گفت: این جام در جهت تکریم پیشکسوتان این عرصه و ایجاد پویایی ورزش در شهرستان و منطقه برنامه ریزی شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

وی همچنین افزود تا کنون ۲۲ تیم از شهرستان های مهاباد و نقده جواز حضور در مسابقات را دریافت کرده اند هرچند تیم های بیشتری در ابتدا نام نویسی کرده بودند اما بدلیل ارئه ندادن فیش مالی تعدادی از آنها از قرعه کشی حذف شدند و امکان برگشت وجود نخواهد داشت، بنابراین مسابقات در ۴ گروه برگزار میشود که شامل دو گروه شش تیمی و دو گروه پنج تیمی خواهد شد.

 

چوگانی همچنین خاطر نشان کرد هر شب از ساعت ۱۹:۰۰ پنج دیدار صورت خواهد گرفت و درپایان از هر گروه دو تیم به جمع هشت تیم برتر صعود می کنند و به صورت “دور در دور”، “نزدیک در نزدیک” رو به روی هم قرار خواهند گرفت.

 

شایان ذکر است تمامی مسابقات در شهرستان مهاباد و بمیزبانی سالن ورزشی اداره کار و رفاه اجتماعی واقع در کوی دانش این شهرستان برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی