رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 27 آبان 1395 - 17:04
  • کد خبر : ۱۴۸۲
  • چاپ خبر : الینا رحیمی پینگ پنگ باز مهابادی قهرمان طرح هوپس در آسیای میانه شد
طرح امید در آسیای میانه

الینا رحیمی پینگ پنگ باز مهابادی قهرمان طرح هوپس در آسیای میانه شد

  الینا رحیمی دختر مهابادی بعنوان نماینده ایران با اقتدار در مسابقات تنیس روی میز قزاقستان قهرمان شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ نمایندگان کشورهای آسیای میانه از روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه به مدت شش روز گرد هم آمدند تا در طرح امید ( Hopes ) به تمرین و مسابقه بپردازند. محمدامین صمدی از تهران و الینا رحیمی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

الینا رحیمی دختر مهابادی بعنوان نماینده ایران با اقتدار در مسابقات تنیس روی میز قزاقستان قهرمان شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ نمایندگان کشورهای آسیای میانه از روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه به مدت شش روز گرد هم آمدند تا در طرح امید ( Hopes ) به تمرین و مسابقه بپردازند. محمدامین صمدی از تهران و الینا رحیمی از مهاباد نمایندگان کشورمان در این طرح حضور داشتند. طرح امید ( Hopes ) آسیای میانه از یکشنبه به مدت شش روز در آلمانی قزاقستان برگزار شد با قهرمانی ورزشکاران کشورمان به پایان رسید.

 

همچنین فرشید کوکبی و زهرا نیاقی ها بعنوان مربی هدایت ورزشکاران کشورمان را بر عهده دارند. طبق برنامه اعلام شده ۴ روز نخست بازیکنان به تمرین پرداختند و دو روز پایانی مسابقه ای بین نفرات شرکت کننده برگزار شد تا نفرات برتر به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در پایان مسابقات انجام شده بین نفرات شرکت کننده نمایندگان کشورمان موفق شدند با شکست رقبای خود به عنوان قهرمانی دست یابند. در بخش دختران الینا رحیمی و در بخش پسران محمدامین صمدی با اقتدار موفق به ایستادن بر روی سکوی قهرمانی شدند تا به مرحله نهایی  طرح امید ( Hopes ) آسیا راه پیدا کنند.

 

طبق اعلام کنفدراسیون آسیا، ورزشکاران متولد سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ می توانند در این طرح شرکت کنند .


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی