رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 آبان 1395 - 18:43
  • کد خبر : ۱۴۴۰
  • چاپ خبر : درخشش بانوان کرمانشاهی و کسب عنوان سومی مسابقات رویینگ قهرمانی کشور
به میزبانی دریاچه آزادی؛

درخشش بانوان کرمانشاهی و کسب عنوان سومی مسابقات رویینگ قهرمانی کشور

  در پایان مسابقات رویینگ قهرمانی کشور بانوان کرمانشاهی در هر دو رده ی  بزرگسالان و جوانان بر سکوی سوم ایستادند.    ———————————— به گزارش خبرگزاری یاریزان؛ مسابقات روئینگ قهرمانی کشور که از سه شنبه ۲۳ آبانماه در دریاچه آزادی آغاز شده بود، صبح امروز دوشنبه ۲۴آبان با برگزاری رقابت های فینال ادامه پیدا کرد.   این […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان مسابقات رویینگ قهرمانی کشور بانوان کرمانشاهی در هر دو رده ی  بزرگسالان و جوانان بر سکوی سوم ایستادند.

 

 

------------------------------------

به گزارش خبرگزاری یاریزان؛ مسابقات روئینگ قهرمانی کشور که از سه شنبه ۲۳ آبانماه در دریاچه آزادی آغاز شده بود، صبح امروز دوشنبه ۲۴آبان با برگزاری رقابت های فینال ادامه پیدا کرد.

 

این رقابت‎ها با حضور بیش از ۵۰ پاروزن از استا‎ن‎های آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، زنجان، قزوین، کرمانشاه، گیلان، مازندران و همدان و در مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در فینال B روئینگ تک‌نفره جوانان مبینا قاسمی از اصفهان با زمان ۴:۵۰.۶۲ دقیقه، مهتا حقیقی از گیلان با زمان ۵:۰۱.۳۶ دقیقه و سارا نبی نیا از آذربایجان غربی با زمان ۵:۳۱.۱۷ دقیقه اول تا سوم شدند.

 

در فینال B روئینگ تک‌نفره سنگین وزن بزرگسالان مبینا موسوی از تهران با زمان ۴:۴۹.۶۶ دقیقه اول، مهسا توکلی از کرمانشاه با زمان ۵:۲۹.۳۸ دقیقه دوم و مژگان دامن زن از قزوین با زمان ۶:۰۱.۷۱ دقیقه سوم شدند.

 

در فینال B روئینگ تک‌نفره سبک وزن بزرگسالان فاطمه موسوی از مازندران با زمان ۴:۵۱.۱۶ دقیقه اول شد و سیده فاطمه موسوی از قزوین با زمان ۵:۳۱.۱۶ دقیقه در رده دوم قرار گرفت.

 

در ادامه رقابت‎های فینال A به‌منظور مشخص شدن نفرات برتر برگزار شد.

 

در روئینگ تک‌نفره جوانان زینب نوروزی از زنجان با زمان ۴:۱۶.۹۰۹ دقیقه مقام اول، اسرا جوانمردی از تهران با زمان ۴:۱۷.۴۹۶ دقیقه مقام دوم و هانیه بیداد از کرمانشاه با زمان ۴:۲۱.۷۵۲ دقیقه مقام سوم را کسب کردند.

 

در روئینگ تکنفره سنگین وزن بزرگسالان پریسا احمدی از زنجان با زمان ۴:۰۳.۲۶۷ دقیقه مدال طلا، مریم کرمی از همدان با زمان ۴:۰۹.۹۱۹ دقیقه مدال نقره و شیما جباری از مازندران با زمان ۴:۲۱.۷۰۵ دقیقه مدال برنز کسب کردند.

 

در روئینگ تکنفره سبک وزن بزرگسالان نازنین رحمانی از کرمانشاه با زمان ۴:۰۶.۲۵۲ دقیقه، شکیبا وقوفی از تهران با زمان ۴:۱۶.۰۵۴ دقیقه و مریم امیدی پارسا از همدان با زمان ۴:۱۷.۳۳۴ دقیقه مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

 

در پایان مسابقات رویینگ قهرمانی کشور در بخش جوانان تیم زنجان با ۱۰ امتیاز مقام قهرمانی را کسب کرد، تهران با ۸ امتیاز دوم شد و کرمانشاه با ۷ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد. در بخش بزرگسالان زنجان با ۱۲ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، همدان با ۱۱ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و کرمانشاه با ۹ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی