رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آبان 1395 - 21:50
  • کد خبر : ۱۳۹۸
  • چاپ خبر : تعلل و احتمال انصراف تیم هندبال بانوان سنندج از لیگ برتر
به دنبال عدم ارائه مدارک و پاسخگویی مسئولین کردستان؛

تعلل و احتمال انصراف تیم هندبال بانوان سنندج از لیگ برتر

  به دنبال عدم ارائه مدارک و پاسخگویی مسئولین استان کردستان، این احتمال وجود دارد که تیم شهرداری سنندج نماینده هندبال زنان ایران در آسیا در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور نیابد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از مهر، تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج به عنوان یکی از تیم‌های باسابقه در بخش زنان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به دنبال عدم ارائه مدارک و پاسخگویی مسئولین استان کردستان، این احتمال وجود دارد که تیم شهرداری سنندج نماینده هندبال زنان ایران در آسیا در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور نیابد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از مهر، تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج به عنوان یکی از تیم‌های باسابقه در بخش زنان ابتدای آبان ماه سال جاری به عنوان نماینده کشورمان در اولین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرد؛ این تیم در اولین حضوری آسیایی‌اش در رده پنجم این قاره ایستاد.

 

با گذشت دو هفته از بازگشت شهرداری سنندج به ایران، هنوز مدارک بازیکنان و کادر فنی این تیم به فدراسیون هندبال ارائه نشده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

با توجه به آغاز هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های زنان ایران و سه بازی معوقه این تیم، احتمال می‌رود تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا از حضور در لیگ برتر انصراف دهد.

 

فرامز می‌آبادی دبیر فدراسیون هندبال ایران در این خصوص گفت: تیم شهرداری سنندج هنوز مدارک خود را برای حضور در مسابقات باشگاهی کشور به فدراسیون ارائه نکرده است. با گذشت چهار هفته از رقابت‌های لیگ، برای ارائه مدارک بسیار دیر شده است و شاید دیگر نتوانیم منتظر این تیم بمانیم.

 

وی افزود: به نظر می‌آید مشکلات مالی این تیم برای حضور در فصل جاری لیگ برتر زیاد شده است. ما مکاتباتی را با شهرداری سنندج و مدیرکل ورزش کردستان انجام دادیم و از آنها خواسته‌ایم تا هر چه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کنند اما هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نشده است.

 

سخنگوی فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: این تیم از تیم‌های باسابقه و با ریشه هندبال زنان ایران است؛ حیف است با توجه به تجربه‌ای که از حضور در جام باشگاه‌های آسیا به دست آورده، رقابت‌های لیگ برتر ایران را از دست بدهد، برای ما این عدم تمایل مسئولین شهرداری سنندج برای حضور در لیگ بسیار عجیب است.

 

می‌آبادی تصریح کرد: تیم شهرداری سنندج قرار بود امروز در آخرین روز اردوی تیم ملی هندبال بانوان دیدار معوقه هفته اول خود را با تیم تأسیسات دریایی تهران انجام دهد، اما این بازی انجام نمی‌شود. ما باز هم تا هفته آینده منتظر ارائه مدارک از سوی این تیم خواهیم ماند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی