رفتن به بالا
  • سه شنبه - 18 آبان 1395 - 12:29
  • کد خبر : ۱۲۸۹
  • چاپ خبر : دو ملی پوش در تیم هاکی ایلام
نخستین دیدار لیگ برتر هاکی بانوان چهارشنبه برگزار می شود

دو ملی پوش در تیم هاکی ایلام

  نخستین بازی تیم هاکی بانوان ایلام در مسابقات لیگ برتر هاکی نوزدهم آبانماه به میزبانی گلستان آغاز می شود.    ———————————— به گزارش یاریزان به نقل از ایرنا؛ نیلوفر عبدی نایب رئیس هیئت هاکی بانوان ایلام اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور با شرکت هشت تیم، در ۲ گروه چهار تیمی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نخستین بازی تیم هاکی بانوان ایلام در مسابقات لیگ برتر هاکی نوزدهم آبانماه به میزبانی گلستان آغاز می شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان به نقل از ایرنا؛ نیلوفر عبدی نایب رئیس هیئت هاکی بانوان ایلام اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر هاکی بانوان باشگاه های کشور با شرکت هشت تیم، در ۲ گروه چهار تیمی از نوزدهم تا ۲۱ آبان در چهار شهر برگزار می شود.
وی افزود: نخستین دیدار لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور بین تیم های ایلام و گلستان برگزار می شود و تیم هاکی دیدار بعدی خود را که میزبانی آن مشخص نیست یک ماه بعد انجام می دهد.
عبدی ادامه داد: در گروه الف تیم های هیئت هاکی ایلام، مشهد، همدان ب و گلستان و در گروه ب تیم های همدان الف، کرمان، گیلان و شیراز قرار دارند.
نایب رئیس هیئت هاکی بانوان ایلام گفت: هم اکنون ۵۰ ورزشکار در رشته ورزشی هاکی بانوان ایلام فعالیت می کنند و این رشته تیمی از مقام آورترین رشته های ورزشی این استان است.
وی یادآور شد: با حمایت و کمک های احسان صمیمی رئیس سابق این هیئت سال گذشته تیم هاکی بانوان توانست مقام دوم رده سنی بزرگسالان را کسب کند.
عبدی با اشاره به حمایت های مناسب رئیس فدراسیون هاکی در بخش تجهیزات ورزشی بیان کرد: نایب رئیس فدراسیون نیز با برگزاری مناسب و منظم این مسابقات سال گذشته این تیم موفق شد حضوری موفق در لیگ برتر داشته باشد.
وی با بیان اینکه این ورزش به حمایت مالی و توجه بیشتر مسئولان نیاز دارد، گفت: سرپرستی این هیئت را شهناز قبادی بر عهده دارد و با توجه به سوابق درخشان وی در زمینه ورزشی امیدواریم شاهد پیشرفت هرچه بیشتر این ورزش در سطح ملی و بین المللی باشیم.
عبدی که درحال حاضر سرمربی تیم ملی هاکی کشور است، گفت: بهاره صید محمدی و فاطمه امیدی بانوان ملی پوش هاکی ایلام هم اکنون در اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۱۷ هستند.
وی تاکید کرد: ورزش هاکی ایلام در بخش های بانوان و آقایان بیشترین ورزشکار را در تیم های ملی دارند.
کسب مقام های دوم و سوم مسابقات المپیاد ایرانیان ، مقام اول تا سوم مسابقات کشوری و مقام دوم لیگ برتر از جمله افتخارات تیم هیئت هاکی بانوان است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی