رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 آبان 1395 - 23:21
  • کد خبر : ۱۲۳۱
  • چاپ خبر : انتخاب سلطانی فر کاری درخور تحسین نمایندگان بود
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

انتخاب سلطانی فر کاری درخور تحسین نمایندگان بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان

  مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت، کسب رأی اعتماد دکتر سلطانی فر انتخاب به عنوان وزیر ورزش و جوانان به عنوان یکی از کارهای درخور تحسین نمایندگان مجلس بود. به گزارش یاریزان، حامد جولائی کسب رأی اعتماد دکتر سلطانی فر از مجلس شورای اسلامی و انتخاب به عنوان وزیر ورزش و جوانان را گامی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت، کسب رأی اعتماد دکتر سلطانی فر انتخاب به عنوان وزیر ورزش و جوانان به عنوان یکی از کارهای درخور تحسین نمایندگان مجلس بود.

به گزارش یاریزان، حامد جولائی کسب رأی اعتماد دکتر سلطانی فر از مجلس شورای اسلامی و انتخاب به عنوان وزیر ورزش و جوانان را گامی موثر و ماندگار دانست.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت، کسب ۱۹۳ رأی موافق از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نشان از محبوبیت و مدیریت دکتر مسعود سلطانی فر برای سکان وزارت ورزش و جوانان است.

حامد جولائی عنوان کرد: با توجه به سوابق درخشان دکتر سلطانی فر کسب رأی اعتماد به عنوان وزیر ورزش و جوانان دور از انتظار نبود و یکی از کارهای درخور تحسین نمایندگان مجلس شورای اسلامی تلقی شد.

جولائی در ادامه گفت: دکتر سلطانی فر بر همه امور ورزشی، اجتماعی و فرهنگی کشور آگاه است و فردی توانمند و موثر برای وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حامد جولائی عنوان کرد: وزارت ورزش و جوانان مستلزم یک نگاه ویژه و حمایت همه جانبه می باشد که با کمک و همراهی نمایندگان مجلس و دولت می تواند مسیر پیشرفت و توسعه را طی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در پایان گفت: جامعه ورزش و جوانان کشور، بالاخص استان کردستان بر این باورند با رای اعتماد نمایندگان مجلس و انتخاب دکتر مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر، تحول خوبی در دو حوزه ورزش و جوانان بوجود خواهد آمد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی