رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 آبان 1395 - 23:03
  • کد خبر : ۱۲۲۵
  • چاپ خبر : نقده میزبان رقابت های لیگ برتر هاکی
بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی

نقده میزبان رقابت های لیگ برتر هاکی

  نقده به نمایندگی از هیئت هاکی استان آذربایجان غربی میزبان گروه ۲ رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در مرحله نخست است. دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور با حضور هشت تیم از روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه جاری به طور همزمان در چهار نقطه کشور آغاز می شود.  ———————————— […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نقده به نمایندگی از هیئت هاکی استان آذربایجان غربی میزبان گروه ۲ رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در مرحله نخست است.

دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی باشگاه های کشور با حضور هشت تیم از روز پنجشنبه ۱۳ آبان ماه جاری به طور همزمان در چهار نقطه کشور آغاز می شود.

 

------------------------------------

این مسابقات در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می شود که طی آن تیم هاکی شهرستان نقده بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی به عنوان سرگروه با تیم های همدان، کرمانشاه و قم مصاف خواهد کرد.

تیم نقده در مرحله نخست در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ آبان ماه جاری در سالن ولایت ۲۰۰۰ نفری این شهرستان میزبان تیم همدان خواهد بود و سپس هفته آینده عازم کرمانشاه می شود.

رشته هاکی تماشاگران فراوانی در شهرستان نقده دارد و حضور هواداران در سالن مسابقات و حمایت همه جانبه از تیم محبوبشان بر زیبایی دیدارهای خانگی می افزاید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

امسال مرحله مقدماتی این رقابت ها در سه مرحله و به صورت رفت و برگشت انجام می شود و در نهایت ۲ تیم از هر گروه به نیمه نهایی راه می یابند.

وی از بدقولی مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه در پرداخت نکردن مطالبات سال گذشته بازیکنان هاکی استان گلایه کرد و گفت: این امر باعث شد امسال سه بازیکن ملی پوش نقده از تیم جدا شده و به تیم های سایر استانها ملحق شوند و ما نیز مجبور شدیم چند بازیکن غیربومی به تیم اضافه کنیم.

شهرستان نقده قطب اصلی هاکی در استان آذربایجان غربی و ایران است به طوری که رجب نورانی سرمربی تیم ملی، رضا نوروززاده آقای گل آسیا و چندین بازیکن ملی پوش از این شهرستان ظهور کرده و نقده همواره یک پای فینال لیگ برتر کشور است.

مرداد ماه امسال تیم هاکی چمنی نقده به نمایندگی از استان آذربایجان غربی در دیدار فینال نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم استان مرکزی بر سکوی قهرمانی ایران قرار گرفت/ایرنا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی