رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 آبان 1395 - 20:10
  • کد خبر : ۱۲۱۹
  • چاپ خبر : بانوی کرمانشاهی در راه جام جهانی ووشو
پس از تهدید فدراسیون جهانی

بانوی کرمانشاهی در راه جام جهانی ووشو

  ووشوکاران ایران به منظور حضور در ششمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا، راهی چین می شوند.    ———————————— به گزارش یاریزان، تیم ایران با هفت ووشکار ساعت ۱۴ سه شنبه دهم آبانماه راهی چین خواهد شد و جام جهانی ساندا طی روزهای ۱۴ الی ۱۶ آبان ماه به میزبانی شهر «شین» چین برگزار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ووشوکاران ایران به منظور حضور در ششمین دوره رقابت های جام جهانی ساندا، راهی چین می شوند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، تیم ایران با هفت ووشکار ساعت ۱۴ سه شنبه دهم آبانماه راهی چین خواهد شد و جام جهانی ساندا طی روزهای ۱۴ الی ۱۶ آبان ماه به میزبانی شهر «شین» چین برگزار می شود.

براساس قوانین، نفراتی که در مسابقات قهرمانی جهان صاحب مدال می شوند، اجازه حضور در جام جهانی ساندا را دارند و تیم ایران نیز هفت مدال آور در رقابت های جهانی سال گذشته در اندونزی داشته است.

مریم هاشمی فرود، تنها بانوی رزمی کار کرمانشاهی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم ساندای بانوان شرایط حضور در جام جهانی را دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مهدی علی نژاد نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو با اشاره به اینکه هیئت رئیسه فدراسیون جهانی سال گذشته مصوب کرد تا جام جهانی ۲۰۱۶ بدون استفاده سانداکاران از هوگو و کلاه برگزار شود، افزود: به دلیل اینکه این تصمیم برای بانوان سانداکار ایران مشکل ساز می شد، به فدراسیون جهانی پس از ارائه توضیحاتی اعلام کردیم که در بخش بانوان سانداکار اعزام نخواهیم کرد.

علی نژاد ، تصریح کرد: در جلسه فوق العاده ای که همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در تایوان برگزار شد، به علت برقراری امکان حضور تیم ساندای بانوان ایران، مصوبه در مورد بانوان تغییر پیدا کرد و آنان با همان کلاه و هوگو مبارزه خواهند کرد که این نشان از قدرت بالای ایران در روابط بین الملل ووشو دارد. در بخش مردان نیز کلاه و هوگو استفاده نخواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی