رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 آبان 1395 - 03:00
  • کد خبر : ۱۱۸۷
  • چاپ خبر : دیواری برای صعود ورزشکاران مهابادی

دیواری برای صعود ورزشکاران مهابادی

  اولین دیواره صخره نوردی با استاندارد سطح کشوری در شهرستان مهاباد افتتاح شد.     ———————————— به گزارش یاریزان؛ دیواره صخره نوردی شهرستان مهاباد در حضور مسئولین استانی و شهرستانی عصر روز شنبه هشتم مهرماه طی مراسمی افتتاح گردید.   طاهر پهنایی رئیس هیئت کوهنوردی مهاباد گفت: همکنون سه نفر از شهرستان مهاباد در تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین دیواره صخره نوردی با استاندارد سطح کشوری در شهرستان مهاباد افتتاح شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دیواره صخره نوردی شهرستان مهاباد در حضور مسئولین استانی و شهرستانی عصر روز شنبه هشتم مهرماه طی مراسمی افتتاح گردید.

 

طاهر پهنایی رئیس هیئت کوهنوردی مهاباد گفت: همکنون سه نفر از شهرستان مهاباد در تیم ملی ایران حضور دارند که این نتیجه تلاش چند ساله هئیت کوهنوردی و همت جمعی شهرستان است و بدون امکانت جدیدتر پیشرفت برای آنان بسیار سخت خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

پهنایی همچنین افزود: قسمتی از یک میلیارد و هفصد میلیون ریال اعتبار جهت ساخت این دیواره با کمک خیرین و اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد و هیئت کوهنوردی شهرستان آماده گردیده است و تمام هزینه های آن پرداخت نشده و هنوز مقداری از هزینه ها باقیست که امیدواریم با حمایت بیشتر خیرین شهرستان مشکل مرتفع گردد.

 

در ادامه ی مراسم جلال محمودزاده نماینده شهرستان مهاباد نیز با اشاره به اینکه در چند روز گذشته چندیدن طرح بزرگ در شهرستان با کمک خیرین به انجام رسیده و یا در حال آماده سازیست خاطرنشان کرد در آینده هم خیرین دوباره به کمک ورزش شهرستان خواهند آمد.

 

در قسمتی از این مراسم ابراهیم باپیر آقایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد از طاهر کبوتری مربی تیم ملی قایقرانی، احمد احمد نژاد نوجوان وزنه بردار برنزی آسیا و شاهو محمدی قهرمان المپیک ویژه ایران تجلیل به عمل آورد.

 

لازم به ذکر است، پروژه ی دیواره ی صخره نوردی مهاباد ۳۷۰ متر مربع مساحت دارد و شامل ۸ دیواره بلدرینگ و ۸ دیواره سرطناب است که از مردادماه سالی جاری، ساخت آن آغاز و هشتم آبانماه ۹۵ به بهره برداری رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی