رفتن به بالا
  • جمعه - 7 آبان 1395 - 21:25
  • کد خبر : ۱۱۴۲
  • چاپ خبر : داور سقزی در رقابت های جام باشگاه های جهان
قضاوت

داور سقزی در رقابت های جام باشگاه های جهان

  فدراسیون کشتی، تنها داور کشور را جهت قضاوت و حضور در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان مشخص کرد.     ———————————— محمد رحیم پور داور با سابقه کردستانی از شهرستان سقز بر مبنای ضوابط نظام نامه داوران فدراسیون به عنوان تنها نماینده کشورمان جهت قضاوت در این رقابت ها انتخاب شده […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون کشتی، تنها داور کشور را جهت قضاوت و حضور در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان مشخص کرد.

 

 

------------------------------------

محمد رحیم پور داور با سابقه کردستانی از شهرستان سقز بر مبنای ضوابط نظام نامه داوران فدراسیون به عنوان تنها نماینده کشورمان جهت قضاوت در این رقابت ها انتخاب شده است.

رحیم پور داور بین المللی کردستانی در رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان که آذرماه امسال در کشور مجارستان برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

محمد رحیم پور از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶، داوری ۴ دوره رقابت های قهرمانی آسیا، ۲ دوره مسابقه های باشگاه های جهان و قهرمانی اروپا و قضاوت در پیکارهای جام جهانی را در کارنامه خود دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

براساس این گزارش، تاکنون چندین دوره قضاوت در رقابت های جام جهانی و جام باشگاه های جهان، قهرمانی آسیا و اروپا و بیش از ۳۰ مسابقه بین المللی و ۸۰ مورد مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کارنامه این داور کردستانی ثبت شده است.

 

این داور سقزی در سال ۲۰۰۷ در کشور ارمنستان و در سال ۲۰۱۰ میلادی قطر موفق شد مدرک داوری درجه سه و دو را دریافت کند و در رقابت های کشتی جام یادگار امام (ره) که اسفند ماه سال ۱۳۹۰ در قم برگزار شد توانست درجه یک داوری بین المللی را با موفقیت کسب کند.

 

محمد رحیم پور با اعزام از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران توانسته است در رقابت های جهانی و آسیایی در داخل و خارج کشور به عنوان یکی از داوران ممتاز شناخته شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی