رفتن به بالا
  • جمعه - 7 آبان 1395 - 01:27
  • کد خبر : ۱۱۲۴
  • چاپ خبر : شهرستانهای استان آذربایجان غربی در جام فوتسال مهاباد
رقابت جذاب

شهرستانهای استان آذربایجان غربی در جام فوتسال مهاباد

  جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی بمیزبانی شهرستان مهاباد در نیمه ی دوم آبانماه برگزار خواهد شد.     ———————————— رئیس کمیته فوتسال مهاباد گفت: کمیته فوتسال این شهرستان پس از سه سال که وجود خارجی نداشت اکنون جامی با عنوان "یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی" را میزبانی خواهد کرد که […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جام فوتسال یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی بمیزبانی شهرستان مهاباد در نیمه ی دوم آبانماه برگزار خواهد شد.

 

 

------------------------------------

رئیس کمیته فوتسال مهاباد گفت: کمیته فوتسال این شهرستان پس از سه سال که وجود خارجی نداشت اکنون جامی با عنوان "یادواره اسماعیل شرافتی و محمد اسلامی" را میزبانی خواهد کرد که در بین شهرهای استان آذربایجان غربی برگزار خواهد شد و تا به امروز تیم هایی از شهرستان های پیرانشهر، نقده، مهاباد و بوکان در این جام ثبت نام کرده اند.

 

جعفر چوگانی همچنین افزود زیر نظر هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد و طبق آیین نامه ای بین المللی، این مسابقات طراحی شده و داورانی در سطحی بالا استفاده خواهند شد بصورتی که طرح این جام برای اولین بار در استان آذربایجان غربی اجرا خواهد شد و تاکنون این نوع مسابقات فقط در تهران، شیراز، اصفهان و تبریز به اجرا درآمده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

رئیس کمیته فوتسال شهرستان مهاباد در ادامه اضافه کرد، نماینده ی محبوب شهرستان مهاباد بانی افتتاح دفتر کمیته فوتسال برای اولین بار در مهاباد بودند و این مسابقات به همت مسئولان اداره ورزش و جوانان و هیئت فوتبال شهرستان برگزار می شود. هرچند تاکنون اسپانسری جهت حمایت قدم پیش نگذاشته است اما هیچ مانعی برای حمایت از فوتسال شهرستان وجود ندارد.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد پیشبینی ما بر این است که ۵۰ تیم شرکت خواهند کرد و هیچ محدویتی برای شهرهای استان جهت شرکت وجود ندارد همچنین با توجه به زمان باقیمانده تا پانزدهم آبانماه جهت ثبت نام و با روندی که تاکنون پیش آمده برگزاری مسابقات پر شور امری محقق به نظر می رسد.

 

چوگانی در ادامه تصریح کرد، این مسابقات بصورت گروهی و سپس حذفی پی گیری خواهد شد که در پایان ۸ تیم برتر در لیگی حرفه ای به میزبانی مهاباد وارد خواهند شد و سپس تیم های برتر به مسابقات استانی معرفی خواهند گردید

 

/پایگاه خبری تحلیلی هاژه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی