رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 13:11
  • کد خبر : ۱۰۴۹
  • چاپ خبر : کارگاه آموزشی استعدادیابی دوچرخه سواری در بیجار برگزار شد
در دو رشته کراس کانتری و دانهیل

کارگاه آموزشی استعدادیابی دوچرخه سواری در بیجار برگزار شد

  یک دوره کارگاه آموزشی استعدادیابی دوچرخه سواری کوهستان با حضور پریموث استرانکار سرمربی اسلوونی تیم ملی کوهستان به منظور رشد و اعتلای این رشته در بیجار آغاز شد. به گزارش یاریزان، کارگاه اموزشی استعدادیابی و ارزیابی عملکرد دوچرخه سواران شهرستان بیجار با حضور پریموث استرانکار سرمربی تیم ملی کوهستان کشور از روز ۱۰ شهریورماه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یک دوره کارگاه آموزشی استعدادیابی دوچرخه سواری کوهستان با حضور پریموث استرانکار سرمربی اسلوونی تیم ملی کوهستان به منظور رشد و اعتلای این رشته در بیجار آغاز شد.

به گزارش یاریزان، کارگاه اموزشی استعدادیابی و ارزیابی عملکرد دوچرخه سواران شهرستان بیجار با حضور پریموث استرانکار سرمربی تیم ملی کوهستان کشور از روز ۱۰ شهریورماه به مدت ۳ روز در بیجار برگزار خواهد شد.

 

------------------------------------

این کارگاه استعدادیابی که در دو رشته کراس کانتری و دانهیل برگزار می شود در طی آن استعدادیابی و آموزش علم روز دوچرخه سواری، نقاط قوت و ضعف این رشته پر طرفدار ورزشی در این شهرستان نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .

بازدید و ارزیابی مسیرهای دوچرخه سواری کوهستان به منظور میزبانی مسابقات کشوری ، افزایش و رشد سطح مربیگری و مدرسی و ارتقای سطح فنی و آمادگی بیشتر دوچرخه سواران این رشته ورزشی در بیجار از دیگر اهداف برپایی این کارگاه است .

شهرستان بیجار با حضور سهراب درویشی یکی از مربیان فعال دوچرخه سواری کوهستان توانسته است به یک پایگاه قهرمانی در کشور تبدیل شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حضور چندین دوچرخه سوار بیجاری در باشگاه های مختلف کشور و همچنین عضویت در تیم ملی و ظرفیت بالای این شهرستان در رشته دوچرخه سواری و کسب عناوین انفرادی و تیمی ورزشکاران این رشته، بیجار را به یکی از قطب های دوچرخه سواری تبدیل کرده است.

گفتنی است، برگزاری جلسات با مربیان، دوچرخه سواران و قهرمانان و سمینار عمومی و ارتباط مستقیم با علاقمندان دوچرخه سواری از دیگر برنامه حضور پریموث استرانکار سرمربی اسلوونی تیم ملی کوهستان در شهرستان بیجار است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی