رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 12:47
  • کد خبر : ۱۰۴۴
  • چاپ خبر : رزمی کاران سقزی قهرمان رقابت های موی تای کشوری سبک wpmf

رزمی کاران سقزی قهرمان رقابت های موی تای کشوری سبک wpmf

  رزمی کاران سقزی به نمایندگی استان کردستان در رقابت های قهرمانی رزمی کشور سبک wpmf که به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد با ۱۲ مدال رنگارنگ، عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آوردند.     ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت های رزمی  سبک wpmf  قهرمانی کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان طی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رزمی کاران سقزی به نمایندگی استان کردستان در رقابت های قهرمانی رزمی کشور سبک wpmf که به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد با ۱۲ مدال رنگارنگ، عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آوردند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت های رزمی  سبک wpmf  قهرمانی کشور در رده های سنی جوانان و بزرگسالان طی دو روز به میزبانی استان تهران شهر دماوند برگزار شد.

 

در این مسابقات ۲۴۰ فایتر از ۲۰ استان سراسر کشور حضور داشتند که در پایان رزمی کاران کردستانی توانستند با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ، عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آوردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

برطبق این گزارش؛ برای تیم کردستان کاوان آزادی ، نیماوکیلی ، ئاوات حسامفر ، مبین احمدزاده ، رامیار وکیلی ، پارسا امین پور و  پدرام حسین زاده با پیروزی مقابل حریفان خود توانستند  7 طلای این مسابقات را کسب کنند و عیسی امینی دیگر فایتر کردستانی دوم شد و نشان نقره را کسب کرد.

 

همچنین زکریاشیخی، دانیال ابراهیمی، محمدغلامی و محمدرضا شهسواری دیگر رزمی کاران کردستانی بودند که  نشان برنز این مسابقات را به خود اختصاص دادند .

 

در نتیجه تیمی کردستان با بدست آوردن بالاترین امتیاز در بین ۲۰ استان شرکت کننده در این رقابت ها در جایگاه نخست قرار گرفت.

 

گفتنی است، تیم سقز با سرپرستی کاوان آزادی و مربیگری بهنام بابامیری در این رقابت های شرکت کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی