رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 12:24
  • کد خبر : ۱۰۳۳
  • چاپ خبر : راهیابی کاراته کای سنندجی به اردوی تیم ملی

راهیابی کاراته کای سنندجی به اردوی تیم ملی

  کامران حسینی کاراته کای سنندجی با شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان کشور موفق شد به عنوان نفرات راه یافته به اردو از سوی فدراسیون معرفی و انتخاب شود.     ———————————— به گزارش یاریزان؛ رقابت انتخابی تیم ملی کاراته جوانان کشور در روز چهارشنبه ۳ شهریورماه با حضور مدعیان این رشته […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کامران حسینی کاراته کای سنندجی با شرکت در رقابت های انتخابی تیم ملی جوانان کشور موفق شد به عنوان نفرات راه یافته به اردو از سوی فدراسیون معرفی و انتخاب شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت انتخابی تیم ملی کاراته جوانان کشور در روز چهارشنبه ۳ شهریورماه با حضور مدعیان این رشته برگزار شد.

کاراته کاران شرکت کننده از استان های سراسر کشور به مدت یک روز برای حضور در اردوی تیم ملی در اوزان مختلف به مصاف هم رفتند.

این رقابت ها در اوزان  55، ۶۱، ۶۸، ۷۶ و مثبت ۷۶ کیلوگرم در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران زیر نظر کادر فنی فدراسیون کاراته برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان این رقابت ها کامران حسینی کاراته کای سنندجی موفق شد در وزن ۵۵ کیلوگرم به عنوان نفرات راه یافته به اردو از سوی فدراسیون معرفی و انتخاب شود.

کامران حسینی مدت ۵ سال است در شهر سنندج زیر نظر مربی خود خالد طبرزدی در رشته کاراته تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را پرداخته است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی