رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 12:03
  • کد خبر : ۱۰۲۲
  • چاپ خبر : بوکان نایب قهرمان رقابت های والیبال دختران نوجوان
در پایان رقابتهای استانی

بوکان نایب قهرمان رقابت های والیبال دختران نوجوان

  مسابقات قهرمانی والیبال دختران جوان استان آذربایجان غربی به پایان رسید و تیم خوی توانست با غلبه بر تیم بوکان قهرمان این رقابتها شود.     ———————————— به گزارش یاریزان، رقابت های قهرمانی والیبال دختران جوان استان آذربایجان غربی با شرکت شش تیم و به میزبانی شهرستان میاندوآب در روزهای چهارشنبه، سوم شهریورماه آغاز […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات قهرمانی والیبال دختران جوان استان آذربایجان غربی به پایان رسید و تیم خوی توانست با غلبه بر تیم بوکان قهرمان این رقابتها شود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، رقابت های قهرمانی والیبال دختران جوان استان آذربایجان غربی با شرکت شش تیم و به میزبانی شهرستان میاندوآب در روزهای چهارشنبه، سوم شهریورماه آغاز و جمعه پنجم شهریورماه با شرکت تیم های بوکان، مهاباد، خوی، نقده، شوط و میاندوآب به پایان رسید.

 

در ابتدای کار شش تیم در دو گروه دسته بندی شدند که تیم های مهاباد، شوط و نقده در گروه اول و تیم های میاندوآب، بوکان و خوی در گروه دوم قرار گرفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

در پایان دور گروهی از گروه اول دو تیم نقده و مهاباد و از گروه دوم دو تیم بوکان و خوی از به مرحله ی بعد صعود کردند و پس از مشخص شدن برندگان دیدارهای حذفی میان تیم های مهاباد برابر بوکان و همچنین خوی مقابل نقده در پایان دو تیم خوی و بوکان به فینال مسابقات راه یافتند و مهاباد و نقده دیدار رده بندی برابر هم صف آرایی کردند، نتایج این دو دیدار به شرح ذیل به ثبت رسید:

 

دیدار رده بندی:

دو تیم والیبال نقده و مهاباد به مصاف هم رفتند در ست اول تیم والیبال مهاباد توانست با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شود اما در سه ست دیگر این تیم نقده بود که با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۳ بر تیم مهاباد غلبه کرد که تا ضمن پیروزی سه بر یک در این دیدار به مقام سوم مسابقات دست یابد.

 

دیدار فینال:

در ست اول تیم والیبال خوی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد، در ست دوم اما این تیم بوکان بود که با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد تا کار به تساوی بکشد.

در ست سوم و چهارم این تیم والیبال خوی بود که توانست با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شود و در نهایت با نتیجه سه بر یک مقابل تیم بوکان به برتری برسد.

 

در نهایت تیم والیبال خوی توانست با شکست بوکان به مقام قهرمانی مسابقات نوجوانان بانوان استان آذربایجان غربی برسد،

تیم بوکان در جایگاه دوم ایستاد و تیم نقده نیز به مقام سوم رسید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی