رفتن به بالا
  • سه شنبه - 6 مهر 1395 - 10:44
  • کد خبر : ۹۸۱
  • چاپ خبر : موی تای کاران سقزی در اردوی تیم ملی
دعوت

موی تای کاران سقزی در اردوی تیم ملی

  دو رزمی کار به همراه یک مربی سقزی به اولین دوره اردوی تیم ملی موی تای بزرگسالان کشور جهت حضور در بازی های آسیائی ساحلی ویتنام فراخوانده شدند. به گزارش یاریزان، اولین دوره اردوی تیم ملی موی تای بزرگسالان کشور از ۲۵ مرداد ماه به مدت ۱۴ روز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دو رزمی کار به همراه یک مربی سقزی به اولین دوره اردوی تیم ملی موی تای بزرگسالان کشور جهت حضور در بازی های آسیائی ساحلی ویتنام فراخوانده شدند.

به گزارش یاریزان، اولین دوره اردوی تیم ملی موی تای بزرگسالان کشور از ۲۵ مرداد ماه به مدت ۱۴ روز در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شد و ۴ ورزشکار در این مرحله از اردو به تمرینات آمادگی خود می پردازند.

 

------------------------------------

کاوه سلیمانی و جمال مدنی دو موی تای کار کردستانی همراه با مسعود مینایی و مهرداد صیادی از استان البرز دعوت شدگان به این مرحله از اردوی تیم ملی هستند که تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام خواهند داد.

بهنام بابامیری از کردستان، اکبر محمودی از آذربایجان شرقی و عباس جاوند از لرستان نیز مربیگری این دوره از اردوی تیم ملی موی تای بزرگسالان کشور را به عهده دارند.

گفتنی است، اردونشینان خود را برای حضور در بازی های آسیائی ساحلی که اواخر شهریور ماه در ویتنام برگزار می شود، آماده می کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی