رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 آبان 1399 - 14:41
  • کد خبر : ۸۲۰۲
  • چاپ خبر : ۴۰ میلیارد ریال به احداث مجموعه ورزش های رزمی ایلام اختصاص یافت
در مجمع سالیانه انجمن ورزش‌های رزمی؛

۴۰ میلیارد ریال به احداث مجموعه ورزش های رزمی ایلام اختصاص یافت

مجمع عمومی سالیانه هیات رزمی استان ایلام به ریاست یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی در محل اداره کل ورزش و جوانان ایلام برگزار شد، در این مجمع مظفر علی شائی مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام ، سجاد صفربیگی رئیس هیات رزمی استان و دیگر اعضای هیات حضور داشتند.

رییس فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجموعه ورزش‌های رزمی از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه به این فدراسیون اختصاص یافته است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس فدراسیون انجمن های ورزش‌های رزمی گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مجموعه ورزش‌های رزمی از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه به این فدراسیون اختصاص یافته است.

به گزارش یاریزان؛ یوسف بهتری در مجمع سالیانه انجمن ورزش‌های رزمی استان ایلام اظهار داشت: ورزش‌های رزمی دارای ۱۲۳ رشته و ۴۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۲ بخش زنان و مردان است و در طول سال ۵۰۰ رقابت قهرمانی کشور در این رشته ها برگزار می شود.

 

------------------------------------

وی افزود: استعدادهای رزمی بسیاری در شهرستان ها وجود دارد اما بدلیل کوچک بودن سطح دسترسی به مرکز قادر به شناسایی آنها نیستیم و آنطور که باید نمی توانیم از این استعدادها بهره مند شویم.

بهتری یادآور شد: تغییر نام فدراسیون به عنوان آرزوی چندین ساله، سازماندهی و یکپارچگی آیکیدو بعد از ۱۵ سال، شروع کار برای تشکیل تیم ملی کیک ‌بوکسینگ با هدف پایان دادن به بلاتکلیفی چند ساله مخاطبان این دست رشته ها، همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی، راه اندازی سایت فدراسیون برای صدور کارت عضویت و بازگشت سبک های اواسپورت و رزم آوران به فدراسیون از جمله برنامه های مهم این فدراسیون است.

وی در خصوص برگزاری مسابقات نیز افزود: با توجه به شرایط کرونا رقابت ها و اردوهای این ورزش در تهران بصورت متمرکز برگزار نمی شود بلکه در استان های کم برخودار انجام می شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با بیان اینکه شرایط فدراسیون از نظر مالی محدود است، گفت: هیات ورزش های رزمی در ایلام آنطور که باید مورد حمایت فدراسیون قرار نگرفته است و با توجه به شرایط اقتصادی کشور حمایت مالی باید به شکل دیگری صورت گیرد.

بهتری با اشاره به اینکه ایلام یکی از استان های پرظرفیت و دارای استعداد است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزش های رزمی درآمد زا هستند ۱۰ درصد این درآمدها برای هیات در نظر گرفته شود.

وی در خصوص کمک مالی به هیات ورزش های رزمی ایلام تصریح کرد: تمام فعالیت های این رشته از جمله شرکت در مسابقات، اردوها و آموزش در صورت در اختیار قرار دادن سالن مناسب برای این استان رایگان می شود.

رییس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی با بیان اینکه یکی از مشکلات استان ها نداشتن سالن مناسب است، گفت: چنانچه اداره ورزش و جوانان ایلام یک قطعه زمین دراختیار ما قرار دهد با کمک فدراسیون احداث می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی