رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 13:31
  • کد خبر : ۴۱۷۸
  • چاپ خبر : کیا قدمی : کرمانشاه پتانسیل حداقل شش ملی پوش وزنه برداری را دارد

کیا قدمی : کرمانشاه پتانسیل حداقل شش ملی پوش وزنه برداری را دارد

رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر در تهران برگزار شد، کیا قدمی وزنه بر دار کرمانشاهی در آخرین حرکت خود در بالا بردن وزنه ناموفق بود اما مدال طلا را کسب کرد.

  رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر در تهران برگزار شد، کیا قدمی وزنه بر دار کرمانشاهی در آخرین حرکت خود در بالا بردن وزنه ناموفق بود اما مدال طلا را کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ کیا قدمی وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم عضو کرمانشاهی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفته […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر در تهران برگزار شد، کیا قدمی وزنه بر دار کرمانشاهی در آخرین حرکت خود در بالا بردن وزنه ناموفق بود اما مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ کیا قدمی وزنه بردار دسته ۱۰۹ کیلوگرم عضو کرمانشاهی تیم ملی کشورمان اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفته بودم، شرایط مسابقات رسمی بین المللی با مسابقات انتخابی استان کاملا متفاوت است، در این رقابت‌ها نیز به واسطه رقابت شدید و استرسی که حاکم بود نتوانستم وزنه ۲۳۵ کیلوگرم را بالای سر ببرم.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه زمانی که این وزنه را انتخاب کردم تا ۸۰ درصد می دانستم موفق نمی‌شوم، افزود: البته مطمئنم که می‌توانم وزنه ۲۳۳ کیلوگرم را بالای سر ببرم، اما آن را امتحان نکردم.

قدمی در ادامه با اشاره به موفقیت کیانوش رستمی دیگر وزنه‌بردار کرمانشاهی عضو تیم ملی در این رقابت‌ها، اظهار کرد: موفقیت دو وزنه بردار از کرمانشاه در این رقابت ها نشان داد که این استان ظرفیت‌ها و استعدادهای زیادی در وزنه‌برداری دارد که باید بیشتر به آنها بها دهند.

وی ادامه داد: در تمرینات و مسابقاتی که در کرمانشاه داریم، کیا قدمی‌های زیادی را می‌بینم که تنها نیاز به کمی حمایت دارند تا رشد کنند و افتخاری برای ایران و کرمانشاه باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این ورزشکار ملی پوش کرمانشاهی تاکید کرد: باتوجه به پتانسیل هایی که در رشته وزنه برداری در کرمانشاه داریم، حداقل می توانیم شش ملی پوش داشته
باشیم، اما شرایط و امکانات زیادی در هیات برای ورزشکاران این رشته فراهم نیست.

وی در ادامه به در پیش بودن مسابقات وزنه برداری بزرگسالان آسیا به میزبانی کشور چین در اواخر فرودین و اوایل اردیبهشت ۹۸ اشاره کرد و گفت: آینده‌نگری
نمی کنم، چراکه هر لحظه امکان وقوع مشکلاتی همچون آسیب دیدگی و … وجود دارد، اما در تمریناتم تلاش می‌کنم تا با بالا بردن وزنه بیشتر بتوانم در این مسابقات خوب ظاهر شوم.

گفتنی است: در رقابت های بین المللی وزنه برداری جام فجر کیانوش رستمی دیگر کرمانشاهی ملی پوش عضو تیم ملی وزنه برداری ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم با بالای سر بردن مجموع ۳۹۲ کیلوگرم در حرکات یک ضرب و دو ضرب، موفق به کسب سه مدال طلای این مسابقات شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی