رفتن به بالا
  • دوشنبه - 19 فروردین 1398 - 13:25
  • کد خبر : ۴۴۷۷
  • چاپ خبر : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با درخواست تجدیدنظر در محرومیت سردار موافقت کرد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با درخواست تجدیدنظر در محرومیت سردار موافقت کرد

هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با برگزاری دیدارهای در شهرهای مختلف و انجام حساس ترین دیدار بین تیم های سردار بوکان و آوالان کامیاران و اخراج حمید امامی به پایان رسید.

  پس از درخواست تجدید نظر تیم سردار بوکان در خصوص اتفاقات دیدار با آوالان کامیاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با کاهش محرومیت هواداران ایم تیم موافقت کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ دیدار پر حاشیه بین دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران از سری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، سرداری ها […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از درخواست تجدید نظر تیم سردار بوکان در خصوص اتفاقات دیدار با آوالان کامیاران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با کاهش محرومیت هواداران ایم تیم موافقت کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دیدار پر حاشیه بین دو تیم سردار بوکان و آوالان کامیاران از سری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، سرداری ها با محرومیت دو جلسه ای رو به رو گردیدند.

در این دیدار که داور وسط با تصمیماتش آغاز گر حواشی دیدار بود، جریان فوتبال را از مسیر مسابقه خارج کرد تا هواداران دو تیم وارد حاشیه شوند و جو ورزشگاه کمی متشنج گردد. البته هیچگاه پرتاب اشیاء به سمت داوران در این دیدار اثبات نشد اما بخاطر حواشی بوجود آمده در نهایات حکم بر محرومیت هواداران سردار از حضور در دو دیدار خانگی داده شد.

با تلاش مسئولان تیم و پیگیری ها از طریق فدراسیون فوتبال ایران و تحمل جلسه اول محرومیت هواداران سردار در دیدار برابر مس نوین کرمان در نهایات کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران با درخواست تجدید نظر و بخشش جلسه دوم این حکم، موافقت کرد تا هواداران بوکانی در آخرین دیدار حامی تیمشان باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با توجه به بخشش جلسه دوم هواداران بوکانی می توانند در دیدار فردا سه شنبه، بیستم فروردین ماه از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم خاتم النبیاء برابر چوکای تالش حضور یابند.

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی