رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 خرداد 1396 - 23:48
  • کد خبر : ۲۲۴۴
  • چاپ خبر : کشتی کرمانشاه بی یاور شده است /کرمانشاه در لیگ کشتی امسال جایی ندارد
دریغ از دیروز و افسوس بر امروز

کشتی کرمانشاه بی یاور شده است /کرمانشاه در لیگ کشتی امسال جایی ندارد

  دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از منتفی شدن حضور تیم کشتی کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر کشتی بدلیل مشکلاتی پیش آمده خبر داد. به گزارش یاریزان؛ منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال فدراسیون کشتی اصرار داشت هیات کشتی کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر کشتی تیم داری کند و از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از منتفی شدن حضور تیم کشتی کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر کشتی بدلیل مشکلاتی پیش آمده خبر داد.
به گزارش یاریزان؛ منصور کیانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: امسال فدراسیون کشتی اصرار داشت هیات کشتی کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر کشتی تیم داری کند و از سوی دیگر خود ما هم بسیار مایل به انجام این کار بودیم.
وی ادامه داد: در ابتدا قرار بود خانه صنعت و معدن استان با انجام مذاکراتی با شرکت پتروشیمی کرمانشاه، اسپانسری آنها را برای هیات کشتی کرمانشاه بگیرد که متاسفانه این کار انجام نشد و در واقع هیات مدیره شرکت پتروشیمی کرمانشاه با انجام این مهم موافقت نکردند.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: چون موفق به جذب اسپانسر نشدیم از حضور در لیگ انصراف دادیم و اغلب
کشتی گیران مطرح استان با سایر تیم های حاضر در لیگ قرارداد منعقد کردند، اما در ادامه فدراسیون کشتی بازهم اصرار بر حضور کرمانشاه در لیگ برتر کرد.
کیانی خاطرنشان کرد: با اصرارهای پیاپی فدراسیون کشتی مبنی بر حضور کرمانشاه در لیگ برتر، ما دو شرط گذاشتیم؛ اول اینکه اسپانسری برای حمایت مالی پیدا شود و دوم اینکه فدراسیون قرارداد بازیکنان بومی ما را با دیگر تیم ها لغو کند، چرا که تیم کرمانشاه با بازیکنان غیربومی هرگز نمی توانست موفق ظاهر شود و نیاز داشتیم که حداقل ۸۰ درصد بازیکنان بومی مطرح خود را در اختیار داشته باشیم.
وی ادامه داد: متاسفانه هیچ کدام از این دو شرط محقق نشد و عملا حضور تیم کرمانشاه در مسابقات لیگ برتر منتفی گردید.
دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: هم ما و هم فدراسیون کشتی بسیار علاقمند بودیم در مسابقات لیگ حضور داشته باشیم، اما مشکلات مالی و عدم وجود اسپانسر قوی مانع از اجرای این مهم شد.
کیانی در خصوص هزینه های حضور یک تیم در مسابقات لیگ برتر کشتی، اظهارکرد: تیمی همچون بیمه رازی برای حضور در این مسابقات رقمی بیش از دو میلیارد تومان هزینه کرده و تیم هیات کشتی کرمانشاه در بدترین حالت حداقل نیاز به ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار داشت که بتواند در این مسابقات حضور پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه اغلب کارخانجات ها و شرکت های تولیدی استان خوابیده اند و توان اسپانسری در ورزش را ندارند.


 

------------------------------------

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی