رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 اسفند 1397 - 00:07
  • کد خبر : ۳۹۵۸
  • چاپ خبر : کردستان و ایلام قهرمان رده های مختلف رقابت های پرس سینه کشور شدند

کردستان و ایلام قهرمان رده های مختلف رقابت های پرس سینه کشور شدند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: تیم های ایلام و کردستان در رقابت های پرس سینه جام فجر (با لوازم و بدون لوازم قهرمانی) رده های مختلف باشگاه های کشور به مقام نخست دست یافتند.

  رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: تیم های ایلام و کردستان در رقابت های پرس سینه جام فجر (با لوازم و بدون لوازم قهرمانی) رده های مختلف باشگاه های کشور به مقام نخست دست یافتند. به گزارش یاریزان؛ محسن پیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات پرس سینه قهرمانی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: تیم های ایلام و کردستان در رقابت های پرس سینه جام فجر (با لوازم و بدون لوازم قهرمانی) رده های مختلف باشگاه های کشور به مقام نخست دست یافتند.

به گزارش یاریزان؛ محسن پیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات پرس سینه قهرمانی کشور با حضور ۴۷۰ ورزشکار و ۳۲ تیم از ۲۸ استان در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در ۲ بخش با لوازم و بدون لوازم در مجموعه شهدای قلاویزان ایلام برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم ایلام علاوه بر کسب عنوان قهرمانی در رده جوانان، در رده سنی پیشکسوتان ۲ مقام اول، یک مقام دوم و در رده سنی نوجوانان نیز ۲ مقام دوم کسب کرد.
پیری با بیان اینکه این رقابت ها به میزبانی ایلام برگزار شد، یادآور شد: تیم خوزستان در رده سنی جوانان نایب ‌قهرمان و در رده پیشکسوتان نیز یک مقام اول کسب کرد.
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام ایلام گفت: استان کردستان نیز جایگاه سوم تیمی رده سنی بزرگسالان کشور را کسب کرد.
وی اضافه کرد: سال های گذشته ۴۰ باشگاه بدنسازی و پرورش اندام در ۲ بخش خانم ها و آقایان در سطح شهرستان ایلام فعالیت داشتند که هم اکنون این آمار به ۶۵ باشگاه رسیده است.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی