رفتن به بالا
  • یکشنبه - 6 مرداد 1398 - 09:32
  • کد خبر : ۵۳۰۳
  • چاپ خبر : کردستان نایب قهرمان مسابقات مینی بسکتبال دختران کشور شد

کردستان نایب قهرمان مسابقات مینی بسکتبال دختران کشور شد

با معرفی تیم های برتر و نایب قهرمانی تیم کردستان ، مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی دختران کشور به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی منطقه یک کشور از روز یکم مردادماه تا ظهر روز شنبه پنجم مردادماه به مدت پنج روز با حضور هشت تیم از استان‌های گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، کرمانشاه، قزوین، همدان و کردستان در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 گولان این شهر برگزار شد.

با معرفی تیم های برتر و نایب قهرمانی تیم کردستان ، مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی دختران کشور به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با معرفی تیم های برتر و نایب قهرمانی تیم کردستان ، مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی دختران کشور به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی منطقه یک کشور از روز یکم مردادماه تا ظهر روز شنبه پنجم مردادماه به مدت پنج روز با حضور هشت تیم از استان‌های گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، کرمانشاه، قزوین، همدان و کردستان در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی ۲۲ گولان این شهر برگزار شد.
این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی دختران در مرحله مقدماتی برگزار شد و در پایان این مرحله تیم کردستان و گیلان در گروه الف و تیم های همدان و ‌آذربایجان غربی در گروه ب به مرحله نهایی راه یافتند.
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات کردستان با نتیجه ۸۰ به ۵۹ تیم آذربایجان غربی را شکست داد و تیم گیلان نیز با نتیجه ۸۱ به ۴۶ همدان را از پیش رو برداشت.
در مرحله پایانی و نهایی این رقابت ها که بین تیم کردستان و گیلان برگزار شد گیلان کردستان را مغلوب کرد و در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم کردستان نیز نائب قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
در دیدار رده‌بندی بین تیم‌های همدان و آذربایجان غربی، همدان توانست آذربایجان غربی را شکس دهد و مقام سوم این مسابقات را از آن خود کند.


 

------------------------------------

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی