رفتن به بالا
  • شنبه - 23 آذر 1398 - 13:30
  • کد خبر : ۵۷۹۹
  • چاپ خبر : کاپیتان شاهین کرمانشاه : یک پیروزی می‌تواند تیم را متحول کند

کاپیتان شاهین کرمانشاه : یک پیروزی می‌تواند تیم را متحول کند

لیگ برتر فوتسال استان کردستان با حضور شش تیم و میزبانی شهرهای سنندج، مریوان و دهگلان آغاز به کار می کند.

کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه : اگر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بتوانیم با یک پیروزی نوارباخت‌هایمان را پاره کنیم، تیم دچار تحول می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاپیتان تیم شاهین کرمانشاه اظهار کرد: اگر در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بتوانیم با یک پیروزی نوارباخت‌هایمان را پاره کنیم، تیم دچار تحول می‌شود و بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذاریم.

به گزارش یاریزان؛ حامد ایوانی در خصوص دلیل تداوم شکست‌های این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور، به ایسنا گفت: بی تجربگی، ضعف‌های انفرادی، اشتباهات داوری، بدشانسی و مشکلات مالی مهمترین عواملی هستند که باعث شده تیم ما در رقابت‌های لیگ نتایج چندان مثبتی نگیرد.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: متاسفانه بی‌تجربگی عاملی شده تا توپ‌های ساده‌ای وارد دروازه ما شود و از طرفی به سختی هم گل بزنیم.

کاپیتان عنوان کرد: اگرچه جایگاه خوبی در جدول نداریم، اما هنوز شش هفته تاپایان رقابت‌های لیگ باقی مانده و نباید ناامید شویم.

وی تصریح کرد: از این بازی‌ها، سه بازی خانگی با تیم‌های پایین جدول داریم که اگر آنها را پیروز شویم و در یک بازی خارج از خانه هم نتیجه بگیریم، از خطر سقوط رهایی یافته و در لیگ باقی خواهیم ماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

به گفته کاپیتان تیم شاهین، درصورتی که تیم شاهین در ادامه رقابت‌های لیگ بتواند با یک پیروزی نوارباخت‌هایش را پاره کند، دچار تحول می‌شود و بازیکنان با روحیه بیشتری به میدان می‌روند.

ایوانی در ادامه درخصوص باخت دیروز تیمش برابر گیتی پسند اصفهان نیز گفت: هرچند این بازی را با نتیجه ۷ بر ۴ باختیم، اما باید توجه کنیم که تاکنون هیچ تیمی نتوانسته ۴ گل را وارد دروازه گلر برزیلی تیم گیتی‌پسند کند.

وی اضافه کرد: تیم گیتی پسند یکی از تیم های مدعی قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ است و شش بازیکن ملی پوش را نیز در اختیار دارد که با بهره گیری از تجربه آنها نتایج خوبی را برای خود رقم زده می‌زند.

تیم شاهین کرمانشاه در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و د رهفته بیستم این رقابت‌ها عصر دیروز(۲۲ آذر) برابر تیم قدرتمند گیتی پسند با نتیجه ۷ بر ۴ تن به شکستی خانگی داد تا همچنان با یازده امتیاز قعرنشین جدول باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی