رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 دی 1398 - 16:09
  • کد خبر : ۵۹۰۲
  • چاپ خبر : کاپیتان استقلال پس از پرداخت مطالبات به تمرین آبی پوشان پایتخت بازگشت

کاپیتان استقلال پس از پرداخت مطالبات به تمرین آبی پوشان پایتخت بازگشت

به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری، کاپیتان استقلال از امروز به تمرینات استقلال اضافه شد اما علی کریمی به خاطر سرماخوردگی نتوانست در تمرین امروز حضور پیدا کند.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال از امروز به تمرینات استقلال اضافه شد اما علی کریمی به خاطر سرماخوردگی نتوانست در تمرین امروز حضور پیدا کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری کاپیتان استقلال پس از حل مشکلش و غیبت دو روزه به تمرینات این تیم بازگشت.

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال استقلال امروز (پنجشنبه) در ادامه دور جدید تمریناتش به مجموعه ورزشی انقلاب رفتند تا در سالن وزنه به کارهای بدنی بپردازند.

 

------------------------------------

در این جلسه تمرینی، وریا غفوری، کاپیتان استقلال که در تمرینات دو روز گذشته تیمش غایب بود، حضور پیدا کرد و با فرهاد مجیدی خوش و بش کرد. دلیل غیبت غفوری در تمرینات دو روز قبل که شامل مراسم معارفه مجیدی هم می‌شود، پرداخت نشدن مطالبات تمامی بازیکنان بود که پس از حل این مشکل وریا در تمرین امروز حضور پیدا کرده است.

استقلالی‌ها یک جلسه تمرین پرفشار در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب زیرنظر علی ربانی، مربی بدنساز جدید تیم‌شان داشتند. در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را زیر نظر علی‌ ربانی گرم کردند و در مرحله بعدی، در ۱۱ بخش و به صورت چرخشی آیتم‌های مختلف بدنسازی را انجام دادند.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال از امروز به تمرینات استقلال اضافه شد اما علی کریمی به خاطر سرماخوردگی نتوانست در تمرین امروز حضور پیدا کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات استقلال با ارسال نامه ای به باشگاه اعلام کرد که قرارداد خود را با آبی ها فسخ کرده و به تهران باز نمی گردد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی