رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 اردیبهشت 1399 - 00:35
  • کد خبر : ۶۷۷۴
  • چاپ خبر : کاوه کلوب بروژ را غافلگیر می‌کند / بازگشت ماشین گلزنی در میان استقبال هواداران

کاوه کلوب بروژ را غافلگیر می‌کند / بازگشت ماشین گلزنی در میان استقبال هواداران

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

یک سایت بلژیکی به بازگشت کاوه رضایی مهاجم ایرانی به تیم کلاب بروژ در نقل و انتقالات تابستانی و خوشحالی هواداران تیم کلوب بروژ از بازگشت وی به تیمشان پرداخت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

یک سایت بلژیکی به بازگشت کاوه رضایی مهاجم ایرانی به تیم کلاب بروژ در نقل و انتقالات تابستانی و خوشحالی هواداران تیم کلوب بروژ از بازگشت وی به تیمشان پرداخت.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر؛ بلژیک درباره کاوه رضایی بازیکن ایرانی که به صورت قرضی در تیم شارلوا بازی می کند، عنوان کرد که این تیم با یک آشنای قدیمی غافلگیر می شود.

 

------------------------------------

این سایت نوشت: «تیم کلاب بروژ در حال کار برای فصل آینده است. وینسنت (مدیر اجرایی بروژ) و همکارانش شرایط تیم را آنالیز کرده و می دانند که در کدام نقاط نیاز به تقویت دارند. یک چیز قطعی است: باشگاه با بازگشت کاوه رضایی در این تابستان غافلگیر می شود. این بازیکن ایرانی که این فصل به صورت قرضی به شارلوا رفته است، شانس دوباره ای از سوی فیلیپه کلمنت (سرمربی بروژ) پیدا می کند.

ابتدای این فصل به نظر می رسید که رضایی آینده ای در تیم آبی و مشکی (شارلوا) نداشته باشد اما اکنون شرایط متفاوت است. این مهاجم در شارلوا تاثیرگذار بود و ممکن است خودش را به عنوان بازیکن مهمی در کلاب بروژ معرفی کند.»

در انتهای این خبر از هواداران درباره بازگشت رضایی و اینکه آیا می تواند هنوز هم برای کلاب بروژ مهم باشد، نظرسنجی شده است. ۷۷ درصد از شرکت کنندگان در این رای گیری به بازگشت رضایی رای مثبت داده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی