رفتن به بالا
  • سه شنبه - 7 اسفند 1397 - 13:11
  • کد خبر : ۳۹۷۷
  • چاپ خبر : بازگشت به ترکیب اصلی یا خداحافظی، آیا کاوه رضایی از کلوب بروژ جدا خواهد شد؟

بازگشت به ترکیب اصلی یا خداحافظی، آیا کاوه رضایی از کلوب بروژ جدا خواهد شد؟

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

  کاوه رضایی مهاجم سابق باشگاه استقلال و ملی پوش کرمانشاهی پس از مصدومیت و نیمکت نشینی در چند دیدار اخیر تیمش، به گفته رسانه های بلژیکی قصد جدایی از کلوب بروژ را دارد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از سایت بلژیکی فوتبال ۲۴، کاوه رضایی که در ابتدای فصل با قراردادی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاوه رضایی مهاجم سابق باشگاه استقلال و ملی پوش کرمانشاهی پس از مصدومیت و نیمکت نشینی در چند دیدار اخیر تیمش، به گفته رسانه های بلژیکی قصد جدایی از کلوب بروژ را دارد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از سایت بلژیکی فوتبال ۲۴، کاوه رضایی که در ابتدای فصل با قراردادی به ارزش ۵ میلیون یورو از شارلوا به کلوب بروژ آمده بود وضعیت ایده آلی در این باشگاه ندارد.

رضایی که از ابتدای فصل چند بار مصدوم شده این روزها آماده حضور در زمین است و مشکل مصدومیت ندارد اما به نظر می‌رسد اعتماد ایوان لکو سرمربی کلوب بروژ از او کم شده و به همین علت است که در ۴ بازی اخیر تیمش به صورت کامل روی نیمکت قرار داشته است.

ایوان لکو، سرمربی کلوب بروژ در هفته‌های اخیر لوئیس اوپندا و یول ووسن را به رضایی ترجیح داده و بازیکن کرمانشاهی برای بازگشت به ترکیب نیاز به معجزه دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با وضعیتی که کاوه رضایی در کلوب بروژ پیدا کرده به نظر می‌رسد او تابستان ۲۰۱۹ این تیم را ترک کند و برای ادامه فوتبال خود به تیم جدیدی برود. این در حالی است که رضایی تا تابستان ۲۰۲۲ با کلوب بروژ قرارداد دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی