رفتن به بالا
  • یکشنبه - 17 بهمن 1395 - 08:35
  • کد خبر : ۲۰۸۴
  • چاپ خبر : کامیاران بر سکوی نخست مسابقات وزنه برداری کردستان ایستاد

کامیاران بر سکوی نخست مسابقات وزنه برداری کردستان ایستاد

  مسابقات وزنه برداری کردستان با شرکت شهرستان تابعه استان در کامیاران برگزار شد و در پایان تیم میزبان عنوان نخست این دوره از رقابت ها را کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان استان کردستان در روز جمعه ۱۵ بهمن ماه با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت. […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات وزنه برداری کردستان با شرکت شهرستان تابعه استان در کامیاران برگزار شد و در پایان تیم میزبان عنوان نخست این دوره از رقابت ها را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان استان کردستان در روز جمعه ۱۵ بهمن ماه با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.
این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور ۷ تیم از شهرستان های تابعه استان کردستان برگزار شد.
بر اساس این گزارش، ۴۱ وزنه بردار از شهرستان های سنندج ، کامیاران ، دیواندره ، سقز ، قروه و سریش آباد حضور داشتند و رقابت های خود را در سه گروه A ،B وC  در سالن وزنه برداری شهید محسنی فرد شهر کامیاران انجام دادند .
در پایان این رقابت ها تیم کامیاران با کسب ۲۱۲ امتیاز جایگاه اول را به خود اختصاص داد و تیم قروه توانست ۱۹۲ امتیاز مقام دوم را از آن خود کند و تیم سقز با ۱۸۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
گفتنی است، نفرات برتر رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان استان کردستان به مسابقات قهرمانی کشور که در روز ۱۸ بهمن ماه در اهواز برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی