رفتن به بالا
  • شنبه - 2 بهمن 1395 - 11:49
  • کد خبر : ۲۰۰۵
  • چاپ خبر : چهار بانوی قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب های آرام دعوت شدند
با نظر کادر فنی

چهار بانوی قایقران کرمانشاهی به اردوی تیم ملی آب های آرام دعوت شدند

  رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور چهار بانوی قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام و پاراکانو بانوان کشور خبر داد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ محمد سهراب بیگ اظهار کرد: اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران از فردا (دوم بهمن) با حضور ۱۶ قایقران در دو بخش کایاک […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور چهار بانوی قایقران کرمانشاهی در اردوی تیم ملی قایقرانی آب های آرام و پاراکانو بانوان کشور خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ محمد سهراب بیگ اظهار کرد: اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران از فردا (دوم بهمن) با حضور ۱۶ قایقران در دو بخش کایاک و کانو و پاراکانو آغاز می شود.

 

سهراب بیگ خاطرنشان کرد: هیوا افضلی، نادیا تالانک، ماندانا میرزاده و شهلا بهروزی چهار بانوی قایقران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به سیزدهمین مرحله آمادگی تیم ملی آب های آرام دعوت شده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

وی ادامه داد: تالانک و افضلی در بخش کانوکانادایی و میرزاده هم در بخش کایاک و شهلا بهروزی در بخش پاراکانو تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.

 

رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه یادآوری کرد: اردوی تیم ملی به مدت سه هفته و تا روز ۲۲ بهمن در دریاچه آزادی تهران ادامه خواهد داشت.

 

سهراب بیگ خاطرنشان ساخت: تیم ملی آب های آرام بانوان ایران خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند.

 

وی در پایان از سونیا نوری زاد به عنوان سرمربی و فاطمه مجللی به عنوان مربی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران یاد کرد.

 

شایان ذکر است، اردوی تیم ملی پاراکانو نیز از ۲ تا ۲۲ بهمن در جزیره قشم برگزار می شود و حاضرین در این اردو نیز  خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان و آسیا آماده می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی