رفتن به بالا
  • یکشنبه - 15 اردیبهشت 1398 - 15:17
  • کد خبر : ۴۸۸۹
  • چاپ خبر : چهاردهمین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان با انجام شش دیدار به پایان رسید + جدول

چهاردهمین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان با انجام شش دیدار به پایان رسید + جدول

شرمین رحمتی : با جذب نفرات مورد نظر کادر فنی، راه یاب ملل سنندج با تیم شایسته روانه رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان خواهد شد.

چهاردهمین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی به پایان رسید که نمایندگان کردستان، آذربایجان غربی و ایلام متجمل شکست شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

چهاردهمین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان در حالی به پایان رسید که نمایندگان کردستان، آذربایجان غربی و ایلام متجمل شکست شدند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ چهاردهمین هفته لیگ برتر فوتبال بانوان بعد از ۵۶ روز وقفه به دلیل اعزام تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه با ۶ دیدار در شهر‌های مریوان، بندر انزلی، ارومیه، بم، بوشهر و اصفهان برگزار شد.

 

نتایج کامل این هفته به شرح ذیل است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

راه یاب ملل ریوان ۰

سپاهان اصفهان ۱

اصفهانی بازی رفت را در خانه خود با نتیجه ۱ بر صفر واگذار کرده بودند و امروز توانستند تلافی کنند. سپاهانی ها در دقیقه ۵۹  از روی نقطه پنالتی توسط الهام فرهمند به گل رسیدند.

سپاهان اصفهان با این پیروزی ارزشمند ۳۱ امتیازی شد و راه یاب مللی مریوان نیز در پایان این دیدار با ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند.

داوران این دیدار: داور وسط: سلما رضوی – کمک داوران: حدیٍثه مهدوی و ژاله طوفان پور- داور چهارم: سارا الماسی – ناظر داوری: افسانه هاشمی

 

ذوب آهن اصفهان ۱

پالایش گاز ایلام ۰

در دومین دیدار حساس هفته چهاردهم، تیم رده چهارمی ذوب آهن با پیروزی دز این دیدار ۳۰ امتیازی شد و در جایگاه چهارم ایستاد. پالایش گاز ایلام نیز با ۱۹ اکتیاز همچنان هفتم گروه است. شاگردان بیان محمودی با تک گل فروغ موری پیروز این دیدار شدند.

داوران این دیدار: داور وسط: مائده جعفری – کمک داوران: الهه سامانیان و مهشید گودرزی – داور چهارم: فاطمه دهقان – ناظر داوری: الهه کاظمی

 

ملوان بندر انزلی ۶

آذرخش تهران ۰

در این دیدار پر گل ملوانان با گل های پگاه نوری، سمیرا قاشیه، فاطمه صادق زاده و هتریک سارا قمی طوفان به پا کردند و در پایان ۲۳ امتیازی شدند و به رده ششم گروه بازگشتند.

داوران این دیدار: داور وسط: سرور ساعدی – کمک داوران: حبیبه ربوی و سحر بی باک – داور چهارم: فاطمه نصرالهی – ناظر: رقیه پرتوی

 

همیاری آذربایجان غربی ۰

شهرداری سیرجان ۲

در این دیدار که در ارومیه برگزار شد و با حواشی عجیبی همراه بود در نهایت تیم شهرداری سیرجان با دبل افسانه چتر نور موفق به کسب پیروزی در خانه حریف شدند و با احتساب سه امتیاز این بازی ۳۵ امتیازی شدند و در رده دوم باقی ماندند. تیم همیاری آذربایجان غربی نیز با ۱۳ امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت.

کفته می شود این دیدار به دلیل تغییر تیم داوری با نیم ساعت تاخیرآغاز شده است، اعلام آفساید دو گل سیرجانی ها، توقف بازی توسط سرمربی همیاری و کشیدن تیم به بیرون زمین از دیگر حواشی این بازی بوده است.

داوران این بازی: داور وسط: مهسا قربانی – کمک داوران: فاطمه گزمه و زهرا رمرودی – داور چهارم: مریم قلی پور

پارس جنوبی بوشهر ۳

سپیدار مازندران ۲

در پایان این دیدار پارس جنوبی بوشهر با کسب ۱۲ امتیاز در رده نهم و سپیدار مازندران در رده دهم جدول ایستادند. لیلا معلم هر سه گل تیم برنده را به ثمر رساند و برای مازندرانی ها نیز آرزو حضرتی، فاطمه مزیدی گلزنی کردند.

داوران این دیدار: داور وسط: سلطنت نوروزی – کمک داوران: سمانه رضایی و سمیه براتیه – داور چهارم: پریسا صائبی

 

شهرداری بم ۳

خلیج فارس شیراز ۰

شهرداری بم که چند هفته است صدر نشینی را تجربه می کند در این دیدار نیز به دلیل عدم حضور نماینده شیراز ۳ بر صفر پیروز دیدار اعلام شد. تا بمی ها با ۴۲ امتیاز همچنان در صدر باقی بمانند.

داوران این دیدار: داور وسط: آسو جواهری – کمک داوران: انسیه مافی نژاد و فاطمه سپهری – داور چهارم: سحر ورمرزیاری

 

جدول لیگ برتر بانوان ایران در پایان هفته چهاردهم

 

جدول لیگ برتر بانوان ایران در پایان هفته چهاردهم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی