رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 مرداد 1399 - 11:29
  • کد خبر : ۷۳۵۳
  • چاپ خبر : چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه طبیعی می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه طبیعی می‌شود

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: پس از پایان رایزنی با وزارت ورزش و جوانان و قطعی شدن وضعیت تامین اعتبار، چمن ورزشگاه شهیدباکری ارومیه به چمن طبیعی تغییر خواهد کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: پس از پایان رایزنی با وزارت ورزش و جوانان و قطعی شدن وضعیت تامین اعتبار، چمن ورزشگاه شهیدباکری ارومیه به چمن طبیعی تغییر خواهد کرد.

به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست افزود: بسیاری از مشکلات ورزشگاه نسبت به روز نخست افتتاح برطرف شده و در مورد چمن با پیگیری و توجه استاندار آذربایجان‌غربی، در حال مراحل انجام رایزنی با وزارت ورزش برای تامین اعتبار و جمع‌آوری چمن مصنوعی و دریافت چمن طبیعی به همراه سیستم گرمایش و آغاز نصب آن در این ورزشگاه هستیم تا این ورزشگاه برای مسابقات آینده آماده‌تر شود.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: در خصوص زمین چمن ورزشگاه شهید باکری ارومیه، مشکلات زیادی وجود داشت که امیدواریم مشکلات مربوط به این مجموعه با استفاده از زمین چمن طبیعی برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران طی سال‌های گذشته با حمایت از ورزش استان، در پیشبرد برنامه‌ها و رسیدن به اهداف این بخش، کمک‌حال بودند و باید از این قشر بایت تلاش بی‌منت خود برای نمایش عملکرد ورزش و حوزه جوانان قدردانی کرد.

پورایراندوست گفت: شیوع بیماری کرونا و وضعیت نامشخص ورزش در سراسر جهان، برگزاری بسیاری از مسابقات را دچار مشکل کرده ولی با این حال، فدراسیون هاکی موافقت‌های اولیه فدراسیون جهانی را برای میزبانی ارومیه در رقابت‌های جهانی هاکی داخل سالن دریافت کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: در صورت حل شدن معضل برگزاری مسابقات در ایام کرونا و کاهش شیوع این بیماری، زمستان امسال، تنها مسابقه جهانی هاکی در سالن ۶۰۰۰ نفری ارومیه برگزار خواهدشد.

وی به میزبانی مسابقات جام جهانی باشگاه‌های کشتی آزاد هم اشاره کرد و ادامه داد: ارومیه، میزبان این مسابقات خواهد بود و پیش از این قرار بود، آبان‌ امسال این رقابت‌ها برگزار شود ولی با توجه به شیوع کرونا، زمان قطعی برای این مسابقات در نظر گرفته نشده است.

 

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدی باکری ارومیه سال‌هاست مثل سایر پروژه‌های بزرگ آذربایجان غربی از سالی به سال دیگر وعده داده شده و میلیاردها تومان خرج از بیت‌المال روی دست دولت می‌گذارد و امسال نیز همین پروسه برای آن تکرار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی