رفتن به بالا
  • جمعه - 17 فروردین 1397 - 20:56
  • کد خبر : ۲۷۹۸
  • چاپ خبر : پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان: از هواداران سردار تشکر میکنم؛ داور عملکرد ضعیفی داشت
گفتگو با ستاره سابق آبی های پایتخت؛

پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان: از هواداران سردار تشکر میکنم؛ داور عملکرد ضعیفی داشت

  پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال کشورگفت: داور عملکرد ضعیفی داشت، به بازیکنان سردار افتخار میکنم. از هواداران واقعی سردار تشکر میکنم.    ———————————— پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان گفت: بازیکنان ما به مانند بازی های گذشته بازی خوبی را انجام دادند، با توجه به اینکه شاهین بوشهر بازی دفاعی را در دستور کار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال کشورگفت: داور عملکرد ضعیفی داشت، به بازیکنان سردار افتخار میکنم. از هواداران واقعی سردار تشکر میکنم.

 

 

------------------------------------

  • پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان گفت:

بازیکنان ما به مانند بازی های گذشته بازی خوبی را انجام دادند، با توجه به اینکه شاهین بوشهر بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود، چهار الی پنج موقعیت جدی را ایجاد کردیم که متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم با تمام احترامی که برای تیم های این گروه قایل هستم، از شش بازی انجام شده چهار بازی را واگذار کردیم که باید دو یا سه بازی را با اختلاف پیروز میشدیم.

متاسفانه فرصت سوزی ما و تجربه بیشتر تیم ها در استفاده از حداقل موقعیت های خود چنین نتایجی را رقم میزند، بچه های ما مقابل شاهین عملکرد خوبی داشتند اما به علت کم دقتی در ضربات نهایی موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.

به نظر من شاهین به لیگ یک صعود میکند چرا که این تیم بازیکنان وکادر فنی خوبی دارد که از توانایی های بالایی برخوردار هستند و برای هر بازی طرح و برنامه خاصی دارند از این رو شاهین شانس اول صعود از گروه به حساب می آید، به بازیکنان خودم افتخار میکنم زیرا که در بازی رفت و برگشت از لحاظ فوتبالی شاهین را تحت تاثیر بازی خوبشان قرار دادند.
از نحوه قضاوت داور دیدار رضایت ندارم، در بعضی مواقع داور در صحنه های واضح سوت نمی زد، متاسفانه داور دیدار عملکرد ضعیفی داشت و زمانی که بازی ما شکل می گرفت با سوت های بی مورد خود بازی را متوقف میکرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

  • پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان گفت:

از شش بازی گذشته، بازی برابر پالایش نفت آبادان سنگین تر بود، علی رغم موقعیت هایی که برابر این تیم داشتیم اما تنها تیمی که توانست از لحاظ مالکیت با تیم ما برابری ایجاد کند پالایش نفت آبادان بود، طبیعتا بازی سختی است مربی کاربلدی را در اختیار دارند، در بازی رفت نسبت به این تیم شناخت نسبی را به دست آوردیم، امیدوارم که بازیکنان ما فوتبال بازی کنند و با کمی دقت در ضربات نهایی به نتیجه مطلوب دست یابیم ، برای پیروزی در این دیدار حاضر خواهیم شد و از کم ترین شانس استفاده خواهیم کرد.
تیم سردار بوکان تحت هیچ شرایطی نباید به این مرحله صعود میکرد زیرا هیچ یک از شرایط را برای صعود نداشت، اگر این اتفاق رخ داد فقط به خاطر بنده و مخصوصا بازیکنان تیم بوده است،

بعضی مسائل باعث میشود که از حضور سردار به این مرحله ابراز نارضایتی کنیم از حمات بچه ها و عوامل تیم اندکی تقدیر و تشکر نشد، اما عده ای فکر میکنند که در حال حاضر تیم در شرایط فوق العاده ای به سر میبرد، با توجه به بودجه و امکاناتی که در ابتدای فصل به سردار اختصاص یافت فقط برای ماندن در لیگ بسته شد، اما علی رغم اینکه در گروه دشواری حضور داشتیم بازیکنان دست به کار بزرگی زدند و به دور دوم صعود کردند ، از زحمات بچه ها تقدیر نشد اما بنده از تمام آنها تشکر میکنم ، اکنون که در تیم سردار حضور دارند فقط به خاطر معرفت و لطفی هست که نسبت به بنده دارند زیرا هیچ شرایطی برای ماندن در این تیم وجود ندارد.

 

  • پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان ادامه داد:

متاسفانه مشکلات سردار بوکان به بیرون انعکاس پیدا نمیکند افرادی به دنبال این هستند تا بلافاصله بعد از شکست ما با ایجاد حواشی تیم را به هم بریزند، این ها دو سال است که چنین شرایطی را تحمل کردند انشاالله پس از انجام چهار بازی باقی مانده از تیم خواهم رفت و این افراد به منافع خودشان خواهند رسید.

به بازیکنان سردار افتخار میکنم، گروه سختی داریم، سردار از نظر فوتبالی یکی از بهترین تیم های لیگ بوده است از سبک بازی بچه ها در دیدار های گذشته فارق از هر نتیجه ای رضایت دارم و عملکرد آنها را تحسین میکنم، تیم هایی هستند که علی رغم بودجه های زیادی که صرف کردند مقابل ما با ایجاد حواشی بازی را متوقف کردند، در چهار بازی گذشته سربلند باختیم و مستحق چنین نتایجی نبودیم.

فوتبالی که در حال حاضر بین بازیکنان ارائه میشود را در سال های دیگر نخواهید دید، عادت ندارم با کسانی که از فوتبال سر رشته ای ندارند صحبت کنم، با توجه به اینکه در نتیجه گیری موفق نبودیم اما خوشبختانه فوتبال بازی کردیم که این خیلی ارزشمند است، تیم های قدرتمندی در این گروه حضور دارند که از سطح امکاناتی بالایی برخوردار هستند، هواداران سردار از مشکلات تیم ما آگاهی ندارند و متاسفانه عده ای اجازه انعکاس این مسائل را نمیدهند که باعث میشود سطح توقعات بالا رود.

 

  • پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان اظهار داشت:

دو سال در بوکان حضور داشتم، دوست و دشمن خود را هم نشناختم، بعضی مواقع باید به جلو توجه کرد و با آن جنگید و بنده طی این مدت مواظب افرادی نیز که ادعای دوستی دارند بودم تا مبادا به تیم ضربه ای وارد شود و باید مراقب حریف هم بود که این ها مشکلات فراوانی است.

در بازی برابر داماش کادر فنی و پزشکی این تیم ده الی پانزده نفر بودند، در حالی که تیم ما فقط از سه نفر بهره مند بود که این مسائل میان تیم ها تفاوت ایجاد میکند.

از آقای سعید شوکتی مدیر عامل تیم که از بدو ورود خود برای تیم زحمات فراوانی کشید نیز تشکر ویژه ای دارم، از حامیان اصلی تیم در این دو سال تشکر میکنم، امیدوارم در این چهار بازی مردم بیایند تا از فوتبال ما لذت ببرند قطعا فوتبالی ها این امر را درک خواهند کرد، از هواداران واقعی سردار تشکر میکنم بابت حمایت هایشان از تیم ما.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی