رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 اردیبهشت 1398 - 13:19
  • کد خبر : ۴۶۲۵
  • چاپ خبر : پوپک بسامی : رسانه‌های خارجی گفتند تکه‌ای از تاریخ ایران شدم

پوپک بسامی : رسانه‌های خارجی گفتند تکه‌ای از تاریخ ایران شدم

پوپک بسامی بانوی وزنه بردار کرمانشاهی گفت: بعد از مسابقات رسانه‌های خارجی به من گفتند تکه‌ای از تاریخ ایران شدم.

  پوپک بسامی بانوی وزنه بردار کرمانشاهی گفت: بعد از مسابقات رسانه‌های خارجی به من گفتند تکه‌ای از تاریخ ایران شدم.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ پوپک بسامی پس از اولین حضور در مسابقات وزنه برداری زنان بزرگسالان آسیا بیان کرد: من در گروه B دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه زدم که بین پنج نفر چهارم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پوپک بسامی بانوی وزنه بردار کرمانشاهی گفت: بعد از مسابقات رسانه‌های خارجی به من گفتند تکه‌ای از تاریخ ایران شدم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ پوپک بسامی پس از اولین حضور در مسابقات وزنه برداری زنان بزرگسالان آسیا بیان کرد: من در گروه B دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه زدم که بین پنج نفر چهارم شدم چون اولین تجربه برون مرزی‌ام بود استرس داشتم که البته توانستم آن را کنترل کنم. در یک ضرب می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم اما همانطور که گفتم تجربه اولم بود و محتاط‌تر کار کردم و مربیان ترجیح دادند با کیلوهای کمتری کار را شروع کنم تا در جدول باقی بمانم.

وزنه بردار کرمانشاهی ادامه داد: از عملکردم در دوضرب کاملاً راضی هستم چون توانستم خودم را جمع و جور کنم و کیلوهایی که در تمرین زده بودم را توانستم تکرار کنم.

بسامی در مورد توجه به او در این مسابقه نیز گفت: نکته جالب مسابقه این بود که از پشت صحنه تا روی تخته تمام دوربین‌ها سمت من بود که با حجاب وزنه می زنم و حتی در پایان کار رسانه‌های خارجی از من پرسیدند که تکه‌ای از تاریخ ایران شدم و چه حسی دارم و تمام این اتفاقات من را راضی کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در پایان تاکید کرد: از آقای علی مرادی تشکر می‌کنم که شش ماه اردوی مداوم برای ما گذاشتند و این میدان را به ما دادند که چنین تجربه‌ای کسب کنیم. زمانی که برگردیم تمام تلاشم را می‌کنم بهتر و با برنامه‌تر تمرین کنم و در مسابقات آتی بهتر ظاهر شوم.

 

دوازدهمی بسامی در آسیا

بانوی وزنه بردار ایران در پایان دسته ۵۵ کیلوگرم قهرمانی آسیا دوازدهم شد.

رقابت شرکت کنندگان گروه A دسته ۵۵ کیلوگرم وزنه برداری زنان قهرمانی آسیا برگزار شد و در پایان وزنه بردار چین توانست علاوه بر کسب عنوان قهرمانی رکورد دوضرب جهان را هم بشکند.

پوپک بسامی نخستین بانوی ایرانی که بر روی تخته مسابقات بزرگسالان آسیا رفت نیز با رکورد ۵۸ یک ضرب، ۸۵ دوضرب و مجموع ۱۴۳ کیلوگرم عنوان دوازدهم آسیا را به دست آورد. او در گروه B وزنه زده بود که در آن گروه چهارم شده بود.

۵ وزنه بردار در گروه B و ۹ وزنه بردار در گروه A روی تخته رفتند.

“لیا کیونگ” از چین با رکورد ۹۶ یک ضرب، ۱۲۸ دوضرب و مجموع ۲۲۴ کیلوگرم مقام نخست را به دست آورد. او رکورد دوضرب جهان را ۱ کیلوگرم ارتقا داد.

وزنه برداران فیلیپین و ازبکستان هم دوم و سوم شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی