رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 8 مرداد 1399 - 12:28
  • کد خبر : ۷۲۳۷
  • چاپ خبر : پورایراندوست : حل مشکلات پروژه های عمرانی ورزش آذربایجان غربی در اولویت است
در جلسه با مشاور و معاونین وزیر ورزش و جوانان؛

پورایراندوست : حل مشکلات پروژه های عمرانی ورزش آذربایجان غربی در اولویت است

کیومرث پورایراندوست مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: تمامی پروتکل‌های مصوب از سوی ستاد ملی کرونا و وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات‌های ورزشی ابلاغ شده است.

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به منظور بررسی و رفع نواقص پروژه‌های عمرانی ورزش استان در سفری یک روزه با مشاور و معاونین وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیدار و گفت و گو کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به منظور بررسی و رفع نواقص پروژه‌های عمرانی ورزش استان در سفری یک روزه با مشاور و معاونین وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش یاریزان؛ کیومرث پورایراندوست در سفر یک روزه به تهران، با مشاور وزیر، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و معاونین وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

------------------------------------

پورایراندوست در مورد دیدار با ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این دیدار، اعتبارات سال ۹۹ و جذب اعتبار مازاد برای پروژه‌های جدید‌الاحداث از جمله سالن طبقاتی در سردشت و خانه جوان ارومیه و همچنین حل مشکلات پیش روی پروژه‌های عمرانی ورزش استان در باب اعتبارات ملی و استانی بررسی و گفت‌وگو شد.

وی گفت: همچنین در دیدار با کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ، ایشان در مورد اتمام پروژه‌های در حال اجرای شرکت توسعه در استان، قول مساعد داده و در این خصوص تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از پنجاه درصد تا پایان دولت یازدهم از جمله استادیوم ۱۵ هزار نفری شهیدباکری ارومیه، پیست تارتان تختی ارومیه، استادیوم ۱۴ هکتاری خوی، تکمیل سیستم روشنایی استادیوم‌های بوکان و سلماس و حل مشکل انشعاب برق سالن فیرورق با پیگیری و همکاری اداره کل و تکمیل و بهسازی استادیوم فوتبال میاندوآب قول مساعد دادند.

پورایراندوست ادامه داد: در دیدار با معاونان مختلف وزارت در حوزه ورزش و امور مالی و اداری و جوانان و حوزه های روستایی نیز رایزنی شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی افزود: برای خریداری چمن زمین‌های روستاهای مهاباد و ارومیه، از کارخانه چمن مصنوعی و خط تولید چمن‌های مصنوعی بازدید شد و وزیر محترم ورزش و جوانان برای خریداری چمن‌ها قول مساعد دادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی