رفتن به بالا
  • یکشنبه - 12 آبان 1398 - 19:34
  • کد خبر : ۵۷۰۳
  • چاپ خبر : پس از رفع مشکلات مالی؛ تیم هندبال زاگرس به مسابقات باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود

پس از رفع مشکلات مالی؛ تیم هندبال زاگرس به مسابقات باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود

هفته چهارم از رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان ایران با وجود حذف یک تیم از گردونه مسابقات بدون تغییر رتبه بندی تیم ها و صدرنشینی هندبال اسلام آباد برگزار شد

مدیرعامل تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از رفع مشکلات مالی این تیم و حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرعامل تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب از رفع مشکلات مالی این تیم و حضور در مسابقات باشگاه‌های آسیا خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ سجاد اعظم در گفت و گو با ایرنا، اظهارداشت: با مساعدت های وزیر ورزش و جوانان، رییس فدراسیون هندبال، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه مشکلات مالی باشگاه مرتفع شد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: تیم زاگرس کرمانشاه برای شرکت در مسابقات هندبال باشگاه های آسیا به حداقل ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داشت که خوشبختانه با مساعدت و همکاری دستگاه های یادشده این مشکل در لحظه آخر منتفی شد.

اعظم تصریح کرد: ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبار موردنیاز توسط وزارت ورزش و جوانان و مابقی بودجه مورد نیاز هم توسط استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تامین شده است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: این اعتبار برای هتل محل اسکان بازیکنان و اعضای تیم صرف خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی یادآور شد: کل نفرات اعزامی را ۱۷ نفر متشکل از ۱۴ بازیکن، ۲ نفر سرمربی و سرپرست و یک نفر نماینده حراست فدراسیون تشکیل می دهند.

اعظم در پایان و با ابراز امیدواری نسبت به اینکه تیم زاگرس بتواند نماینده شایسته ای برای هندبال کشور باشد، از توجه و مساعدت وزیر ورزش و جوانان، استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان و رییس فدراسیون هندبال قدردانی کرد.

اعضای تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب، ساعت چهار صبح فردا، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران عازم کره جنوبی محل برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا می شوند.

مسابقات امسال هندبال جام باشگاه‌های آسیا با شرکت ۱۱ تیم و در ۲ گروه ۶ و ۵ تیمی با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، قطر، کویت، امارات، بحرین و عربستان برگزار می شود.

براین اساس، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در گروه اول با تیم های اس کی هاوکس کره‌جنوبی، العربی قطر، الکویت کویت و شارجه امارات قرار گرفت.

این رقابت ها از ۱۶ تا ۲۶ آبان و به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی