رفتن به بالا
  • یکشنبه - 19 اسفند 1397 - 22:11
  • کد خبر : ۴۱۵۶
  • چاپ خبر : ۹۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در ایلام وجود دارد

۹۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در ایلام وجود دارد

مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام: با توجه به احتمال وقوع سیل اماکن ورزشی استان ایلام جهت اسکان مسافران نوروزی دراختیارستاد بحران قرار میگیرد.

  مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در حال حاضر ۹۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در ایلام وجود دارد.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از مهر؛ بهروز حیدرزاده ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پروژه‌های ورزشی زیادی در سطح استان بویژه در سطح مناطق محروم و روستایی استان اجرایی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در حال حاضر ۹۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در ایلام وجود دارد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از مهر؛ بهروز حیدرزاده ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پروژه‌های ورزشی زیادی در سطح استان بویژه در سطح مناطق محروم و روستایی استان اجرایی شده که سرانه ورزشی در شهرستان‌ها از رشد مناسبی برخوردار شده است.

وی تصریح کرد: ۹۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در استان در دست احداث است که بیشتر آنها در روستاها هستند.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد هیئت‌های ورزشی استان صاحب‌خانه های تخصصی هستند، افزود: ۳۰ هزار ۲۲۱ ورزشکار سازمان‌یافته در استان فعالیت می‌کنند، طی سال ۹۷، ۲۰۷ نفر از ورزشکاران به تیم ملی دعوت شده که ۵۲ نفر از آنها به عنوان برگزیده، عضو تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف شده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام افزود: در سال ۹۷، ۹ مورد میزبانی مسابقات، کسب ۹ مدال آسیایی، ۱۵ مدال جهانی، ۱۱۸ مدال بین المللی، ۲۶۴ اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و کسب ۶۰۴ مدال سه رنگ حاصل اقدامات ورزش قهرمانی استان ایلام بوده است.

حیدرزاده اظهار داشت: ۲۱۵ برنامه ویژه ورزشی طی سه ماه اخیر در ایلام اجرایی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد: در سفر اخیر وزیر و ورزش جوانان به استان، برای تخصیص اعتبارات و امکانات مورد نیاز قول‌های ارزشمندی داده شد که امیدواریم این وعده‌ها به زودی محقق شوند و شاهد توسعه همه جانبه ورزش در سطح استان باشیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی