رفتن به بالا
  • دوشنبه - 9 دی 1398 - 19:40
  • کد خبر : ۵۸۳۱
  • چاپ خبر : مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: ۹ پروژه ورزشی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان: ۹ پروژه ورزشی تا پایان امسال افتتاح خواهد شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: 200 میلیون تومان اعتبار به منظور خرید تجهیزات ورزشی و یک پیست کوب به هیات اسکی استان کردستان داده می شود.

حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از افتتاح ۱۳۰ پروژه ورزشی در کردستان خبر داد و گفت: ۹ پروژه ورزشی نیز تا پایان امسال افتتاح خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از افتتاح ۹ پروژه ورزشی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ جولائی مدیرکل ورزش و جوانان گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۱۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: عمده این پروژه ها شامل استخر، سالن چند منظوره سقف بلند، سالن سقف کوتاه، زمین چمن مصنوعی و طبیعی، و زمین های روباز ورزشی است.
او در خصوص احداث زمین های مینی فوتبال نیز گفت: در دو سال گذشته فرآیند احداث زمین چمن مصنوعی در استان کردستان سرعت قابل توجهی به خود گرفته است و بالغ بر ۱۳ زمین چمن مصنوعی در روستاها و سطح استان به بهره برداری رسیده یا درحال احداث و تکمیل شدن است.
جولائی گفت: سه زمین چمن مصنوعی در سنندج و یک زمین در سقز تاکنون به بهره برداری رسیده است و چهار زمین دیگر نیز در شهرستان های بانه، سروآباد و مریوان در حال احداث است.
او اظهار داشت: پنج پروژه زمین چمن مصنوعی برای روستاهای بلبر، نسل، سلین، قلعه جی و درکی تعریف شده است که در صورت تامین اعتبار عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اشاره ای به پروژه های قابل افتتاح در سال ۹۸ کرد و گفت: تا کنون هفت پروژه در سال ۹۸ افتتاح شده است و ۹ پروژه دیگر نیز تا پایان سال افتتاح خواهد شد.
جولائی به افتتاح سالن شش هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج در سال جاری اشاره کرد و افزود، این پروژه با دارا بودن ظرفیت برگزاری مسابقات بین المللی و آسیایی می تواند کمک بزرگی به برگزاری تعداد زیادی از رقابت های مهم کند.

 

------------------------------------

شایان ذکر است؛ کلنگ احداث مجموعه ورزشی ۲۲ گولان در “سنندج” سال ۱۳۷۰ به زمین زده شد، اما پس از گذشت ۲۸ سال، هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی