رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 شهریور 1399 - 17:05
  • کد خبر : ۷۵۳۰
  • چاپ خبر : پرونده ۱۸۳ باشگاه ورزشی در انتظار دریافت تسهیلات کرونایی
مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش آذربایجان‌غربی؛

پرونده ۱۸۳ باشگاه ورزشی در انتظار دریافت تسهیلات کرونایی

هیات فوتبال استان آذربایجان غربی چندی پیش خبر از تعلیق هیات های فوتبال شهرستان های پیرانشهر، نقده و تکاب بدلیل انتخاب بدون هماهنگی روسای جدید این هیات ها خبر داده بود.

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، پرونده ۱۸۳ باشگاه ورزشی آسیب دیده از کرونا در استان آذربایجان‌غربی برای دریافت تسهیلات درحال رسیدگی است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول امور باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، پرونده ۱۸۳ باشگاه ورزشی آسیب دیده از کرونا در استان آذربایجان‌غربی برای دریافت تسهیلات درحال رسیدگی است.

به گزارش یاریزان؛ کیوان خوشبخت گفت: تا روز ۴شهریورماه، ۱۸۳ باشگاه ورزشی آسیب دیده از کرونا، پرونده‌های خود را در سامانه دریافت تسهیلات کرونایی ثبت کرده‌اند و این پرونده‌ها در حال طی کردن مراحل دریافت تسهیلات هستند.

 

------------------------------------

وی افزود: این تعداد باشگاه در ۱۶ شهرستان استان در سامانه ثبت‌نام کرده‌اندکه میاندوآب با ۶۵ باشگاه، ارومیه ۳۵ باشگاه و مهاباد با ۲۴ باشگاه بیشترین حجم از پرونده‌ها را دارند.

وی ادامه داد: برای این تعداد باشگاه قرار است، مجموعا مبلغ ۲۱میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال به‌عنوان تسهیلات پرداخت شود که تا به امروز مبلغ ۵میلیارد و ۱۳۰میلیون ریال پرداخت شده است.

گفتنی است این تسهیلات، ۲۲۵ نفر را تحت پوشش خود قرار خواهدداد که در این باشگاه‌ها به‌عنوان موسس، مدیر، مربی و … مشغول فعالیت هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی