رفتن به بالا
  • شنبه - 4 اسفند 1397 - 16:51
  • کد خبر : ۳۹۳۰
  • چاپ خبر : پایان کار بانوان کرمانشاهی در رقابت های لیگ کشتی کلاسیک کشور

پایان کار بانوان کرمانشاهی در رقابت های لیگ کشتی کلاسیک کشور

تیم فرزند اورامانات کرمانشاه در رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان ایران در مجموع چهار فصل خوش درخشید.

  تیم فرزند اورامانات کرمانشاه در رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان ایران در مجموع چهار فصل خوش درخشید. به گزارش یاریزان؛ بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات لیگ کشتی بانوان ایران، تیمی قهرمان چهار فصل باشگاهی خواهد بود که بیشترین امتیاز را در چهار دوره (فصل) برگزاری این رقابت ها بدست آورد. در فصل نخست این مسابقات […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فرزند اورامانات کرمانشاه در رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان ایران در مجموع چهار فصل خوش درخشید.

به گزارش یاریزان؛ بر اساس دستورالعمل برگزاری مسابقات لیگ کشتی بانوان ایران، تیمی قهرمان چهار فصل باشگاهی خواهد بود که بیشترین امتیاز را در چهار دوره (فصل) برگزاری این رقابت ها بدست آورد.
در فصل نخست این مسابقات تیم های کافه کاله نور، باغچه مینو و شرکت عمران گلبهار به عنوان های اول تا سوم رسیدند، در فصل دوم تیم های مشاور املاک قهرمانان نور، شهرما شهرداری مشهد و مجتمع ورزشی حمید سوریان به ترتیب اول تا سوم شدند و در فصل سوم نیز تیم های مشاور املاک قهرمانان نور، مجله دنیای کشتی و مجتمع ورزشی حمید سوریان به ترتیب عنوان های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
رسول صفری مسئول روابط عمومی هیأت کشتی استان کرمانشاه گفت: دو تیم باغچه مینو و خدمات قربانی (در فصل سوم و چهارم با تغییر اسپانسر به نام فرزند اورامانات) در این لیگ حضور یافتند که در در پایان به جایگاه چهارمی لیگ رسیدند.
صفری افزود:تیم باغچه مینو در فصل اول توانست به عنوان دومی دست یابد، ولی در فصل دوم به علت مصدومیت دو کشتی گیرش نتوانست چنان پرفروغ ظاهرشود و پس از آن از مسابقات انصراف داد.
مسئول روابط عمومی هیأت کشتی در ادامه تصریح کرد: تیم فرزند اورامانات  آرام آرام حرکت خود را در لیگ شروع کرد و در نهایت با سرمربیگری مهسا صالحی و مربیگری سوده عزتی و سرپرستی الهه دلفانی توانست به عنوان چهارمی لیگ (مجموع چهارفصل ) دست یابد.
شایان ذکر است زهرا دارابی نیز از تیم اورامانات کرمانشاه با کسب ۶۱ امتیاز به عنوان فنی‌ترین کشتی گیر این رقابت‌ها معرفی شد.


 

------------------------------------

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی