رفتن به بالا
  • شنبه - 28 تیر 1399 - 13:34
  • کد خبر : ۷۱۶۸
  • چاپ خبر : پایان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران و نائب قهرمانی وچان کردستان
با اعلام گلاره ناظمی؛

پایان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران و نائب قهرمانی وچان کردستان

هفته دوازدهم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه با بازی تیم وچان کردستان و سپاهان اصفهان دنبال شد که تیم کردستانی با ۲ گل مهمان خود را شکست داد. + فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی ،زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی زاده، غزاله بنی طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم وچان کردستان هستند.

پرونده لیگ برتر فوتبال بانوان در سال ۹۸ سرانجام بسته شد و سازمان لیگ فوتبال ایران، شهرداری بم را قهرمان و وچان کردستان را نائب قهرمان این رقابت‌ها معرفی کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پرونده لیگ برتر فوتبال بانوان در سال ۹۸ سرانجام بسته شد و سازمان لیگ فوتبال ایران، شهرداری بم را قهرمان و وچان کردستان را نائب قهرمان این رقابت‌ها معرفی کرد.

به گزارش یاریزان؛ گلاره ناظمی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال زنان ایران با اعلام قهرمانی شهرداری بم پرونده لیگ دوازدهم کوثر را مختومه اعلام کرد.

 

------------------------------------

این تصمیم در حالی گرفته شده است که لیگ برتر فوتبال بانوان زمستان ۹۸ در پی شیوع ویروس کرونا در هفته هجدهم و در فاصله ۴ هفته به پایان متوقف شد و اکنون پس از ۵ ماه از تعطیلی تکلیف آن مشخص شده است.

سازمان لیگ فوتبال ایران تصمیم گرفت لیگ فوتبال زنان را در هفته هجدهم به پایان برساند و شهرداری بم، صدرنشین این مسابقات که فاصله‌ای ۶ امتیازی با تیم رده دومی وچان کردستان داشت به عنوان قهرمان این دوره معرفی شد.

در لیگ برتر فوتبال بانوان ۱۲ تیم به رقابت پرداختند و تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال بانوان مخالف برگزاری دیدارهای ۴ هفته پایانی بودند و سازمان لیگ به درخواست باشگاه‌ها پاسخ مثبت داد تا شهرداری بم بار دیگر عنوان تکراری قهرمانی را کسب کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وچان کردستان در جایگاه دوم قرار گرفت و شهرداری سیرجان با رتبه سوم فصل را به اتمام رساند. سپاهان اصفهان نیز تیم چهارم جدول لیگ فوتبال زنان شد. شهرداری بم با این قهرمانی جایگاه خود به عنوان پرافتخارترین تیم فوتبال زنان ایران را تثبیت کرد.

شایان ذکر است؛ تاکنون در خصوص تیم های سقوط کننده به دسته پایین تر از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران خبری منتشر نشده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی