رفتن به بالا
  • شنبه - 25 دی 1395 - 22:28
  • کد خبر : ۱۹۷۵
  • چاپ خبر : پاروی تیم ملی روئینگ مردان در دست قایقرانان کردستان و آذربایجان غربی

پاروی تیم ملی روئینگ مردان در دست قایقرانان کردستان و آذربایجان غربی

  حضور قایقرانان کردستان و آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی روئینگ مردان و آب‌های آرام بانوان که از فردا در دریاچه زریبار مریوان و دریاچه آزادی آغاز می‌شود. به گزارش یاریزان؛ دریاچه زریبار مریوان استان کردستان از فردا ۲۶ دی میزبان دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان در رده سنی بزرگسالان و جوانان و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حضور قایقرانان کردستان و آذربایجان غربی در اردوی تیم ملی روئینگ مردان و آب‌های آرام بانوان که از فردا در دریاچه زریبار مریوان و دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ دریاچه زریبار مریوان استان کردستان از فردا ۲۶ دی میزبان دومین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ مردان در رده سنی بزرگسالان و جوانان و با حضور قایقرانان کردستان و آذربایجان غربی خواهد بود. این مرحله از اردو با حضور ۱۳ پاروزن تا ۱۷ بهمن ادامه پیدا می‌کند.

 

------------------------------------

طاهر کبوتری از مهاباد به عنوان مربی، اتابک پیشیار به عنوان کمک مربی، سهیل فضل وزیری به عنوان سرپرست و قاسم بختیاریان به عنوان مدیر اجرایی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

میلاد الله‌وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی، شیرزاد قادری از کردستان و امیرحسین محمودپور از گیلان در رده سنی جوانان و عاقل حبیبیان از آذربایجان غربی، محمدحسین حقی، خشایار عباس آبادی، امیر آقازاده، علی شاه محمدنیا و سیاوش سعیدی، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری از زنجان و کژوان سلیمی از کردستان نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.

همچنین یازدهمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام بانوان رده سنی جوانان از ۲۶ دی در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. این مرحله از اردو تا ۶ دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سیما عروجی سرمربی تیم ملی آب‌های آرام بانوان جوانان و ندا خلیلی به عنوان کمک مربی اعضای کادر فنی این تیم هستند.

ساجده تبریزی، صدف مقدم‌پور، پدیده پهلوان‌زاده، سارا حسینی، ساقی خاقانی، ساغر خاقانی و رسپینا قوی دل از تهران، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان، سما یاسمی از کرمانشاه و کیانا کمال زاده از هرمزگان در بخش کایاک و پریسا محمدزاده و سارا درختی از گیلان و پرستو مهنما از آذربایجان شرقی در بخش کانوکانادایی نفرات دعوت شده به این مرحله از اردو هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی