رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 اردیبهشت 1398 - 12:40
  • کد خبر : ۴۷۱۱
  • چاپ خبر : وضعیت ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه بعد از فینال جام حذفی فوتبال مشخص می‌شود

وضعیت ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه بعد از فینال جام حذفی فوتبال مشخص می‌شود

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از ورزشگاه 15 خرداد، به بعد از مشخص شدن وضعیت فینال جام حذفی فوتبال موکول شده است.

  سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از ورزشگاه ۱۵ خرداد، به بعد از مشخص شدن وضعیت فینال جام حذفی فوتبال موکول شده است.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، ساخت ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر کرمانشاه با گنجایش […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص استفاده از ورزشگاه ۱۵ خرداد، به بعد از مشخص شدن وضعیت فینال جام حذفی فوتبال موکول شده است.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس، ساخت ورزشگاه ۱۵ خرداد شهر کرمانشاه با گنجایش ۱۵ هرار نفر در سال ۱۳۸۲ آغاز شد، اما به علت مشکلات متعدد این ورزشگاه پس از ۱۰ سال در بهمن‌ماه ۹۳ افتتاح شد.

این ورزشگاه از زمان افتتاح تا ابتدای سال ۹۷ تنها میزبان برنامه‌های خاص ورزش استان کرمانشاه بوده است و عدم استفاده و نگهداری مستمر از این ورزشگاه سبب شد که در انتهای سال ۹۷ در پی برگزاری مسابقات کشوری فوتبال نوجوانان تمام مشکلات آن نمایان شده و در کمتر از ۵ سال از افتتاح آن نیازمند تعمیرات در بخش‌های مختلفی چون چمن و رختکن‌ها شود.

با توجه به عزم استاندار و مسؤولان استان کرمانشاه برای اخذ میزبانی جام حذفی فوتبال کشور، این ورزشگاه در شرایط فعلی در حال سپری کردن مراحل آماده‌سازی برای این رویداد مهم است و سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تمامی تصمیم‌گیری‌ها در خصوص بهره‌برداری از این مجموعه را بعد از برگزاری برنامه فینال جام حذفی موکول کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اما از طرفی مسؤولان تیم‌های بعثت و عقاب زاگرس حاضر در لیگ‌های کشوری نسبت به عدم استفاده از این ورزشگاه گله‌مند هستند.

سرپرست باشگاه بعثت کرمانشاه در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: در فصل گذشته تنها با توجه به مکاتبات سازمان لیگ دال بر عدم مناسب بودن ورزشگاه انقلاب توفیق استفاده از ورزشگاه ۱۵ خرداد در ۲ بازی نصیب ما شد و امیدواریم در این فصل نیز برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از این ورزشگاه برای تیم بعثت فراهم شود.

کیومرث لرستانی افزود: امکانات و شرایط ورزشگاه ۱۵ نفری سبب افتخار فوتبال استان است و می‌تواند در معرفی یک چهره موفق و توانا از استان کرمانشاه در ذهن سایر تیم‌های کشور موثر باشد از طرفی شرایط و امکانات این ورزشگاه به هیچ وجه قابل مقایسه با سایر ورزشگاه‌های استان نیست،
امیدواری‌های بعثت برای استفاده از این ورزشگاه در حالی از طرف مسؤولان این باشگاه اعلام می‌شود که باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه ۲ مرتبه در مزایده واگذاری این ورزشگاه به بخش خصوصی در قالب ماده ۸۸ شرکت کرده است و با توجه عدم حضور سایر افراد و ارگان‌ها این باشگاه برنده مناقصه شد.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه نیز در این خصوص، گفت: باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه در رده نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر حاضر است و از طرفی به صورت قانونی در مناقصه این ورزشگاه شرکت کرده و برنده شده است، با این شرایط سئوال من این است که چرا اجازه استفاده از این ورزشگاه را به ما نمی‌دهند

رسول یوسفوند ادامه داد: در راستای حضور در این مناقصه هزینه شرکت در مناقصه از ما اخذ شده است و حتی مبلغ بیمه ورزشگاه نیز توسط این باشگاه پرداخت شده است و این در حالی است که هیچ نهاد، ارگان و یا باشگاه دیگری برای نگهداری و استفاده از این ورزشگاه شرکت نکرده است.

وی با اشاره به برنامه‌های این باشگاه یادآور شد: باشگاه عقاب زاگرس هم اکنون در رده‌های مختلف سنی دارای ۱۴ تیم است، این با باشگاه در ۲ رده نونهالان و نوجوانان در لیگ برتر فوتبال کشور حاضر است و در طی یک‌سال گذشته هفت بازیکن از این تیم به رده‌های مختلف ملی معرفی شده‌اند، حال این سئوال را از مسؤولان استان داریم که این باشگاه باید چه شرایطی را داشته باشد تا از حمایت‌های همچون استفاده از زمین و امثال آن که در اختیار لازم برخوردار شود.

مالک باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به علاقمندی مسؤولان استان کرمانشاه به مساله ورزش و همچنین عملکرد مسؤولان ورزش استان، بارها شاهد حمایت از باشگاه‌های ورزشی در سطوح مختلف بوده‌ایم‌، حال باشگاه عقاب زاگرس با ۲ نماینده در لیگ برتر حاضر است و در قالب ۱۴ تیم به فوتبال استان کمک می‌کند و از طرفی با طی مراحل قانونی خواستار استفاده از چمن ورزشگاه ۱۵ خرداد است و منتظر حمایت مسؤولان مربوطه از این تیم است.

سرپرست معاونت توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه در خصوص واگذاری و نحو استفاده از این ورزشگاه، اظهار داشت: باشگاه عقاب زاگرس ۲ بار برای استفاده از ورزشگاه ۱۵ خرداد اعلام آمادگی کرده است لکن با توجه به مساله میزبانی از فینال جام حذفی هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص این مجموعه به بعد از مشخص از شدن وضعیت فینال جام حذفی موکول شده است.

فرهمند سال‌افزون افزود: امیدواریم بتوانیم با واگذاری این مجموعه در قالب ماده ۸۸ شرایط رشد فوتبال استان را فراهم کنیم.

ورزشگاه ۱۵ خرداد با هزینه‌های بسیار بالایی آماده بهره‌برداری شده است، با توجه به موقعیت بسیار مناسب این مجموعه در شهر، امید است با همکاری و مساعدت اداره‌کل ورزش و جوانان شرایط استفاده حداکثری از این مجموعه فراهم شده و شرایط اعتلای فوتبال استان فراهم شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی