رفتن به بالا
  • جمعه - 15 فروردین 1399 - 21:17
  • کد خبر : ۶۵۱۲
  • چاپ خبر : وزیر ورزش اعلام کرد: برای ادامه لیگ به تیم‌ها فرصت آماده سازی می‌دهیم

وزیر ورزش اعلام کرد: برای ادامه لیگ به تیم‌ها فرصت آماده سازی می‌دهیم

وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: مدال آوران المپیک توکیو 2020 در وزارت ورزش و جوانان استخدام خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، پیگیری مسابقات و ادامه لیگ ها به یکباره نخواهد بود و زمان لازم برای آماده‌سازی تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد، پیگیری مسابقات و ادامه لیگ ها به یکباره نخواهد بود و زمان لازم برای آماده‌سازی تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود.

به گزارش یاریزان؛ مسعود سلطانی‌فر درباره وضعیت ورزش ایران در شرایط کرونایی، اظهار کرد: در جلسه ستاد مقابله با کرونا در ورزش که در فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، با حضور اساتید و پزشکان بزرگوار این فدراسیون مباحث مثبت و اطلاعات خوبی رد و بدل شد. همانطور که مستحضرید، به منظور قطع زنجیره کرونا تمام اماکن ورزشی و باشگاه‌ها تعطیل شده است، با این حال ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور با آموزش‌هایی که دیدند و همت خودشان فعالیت‌های خود را کاملا تعطیل نکرده‌اند و در منزل با استفاده از ابزار و امکاناتی که دارند به تمریناتشان ادامه می‌دهند.

 

------------------------------------

وی در ادامه افزود: به‌هرحال الان حدود یک ماه و نیم است که مسابقات ورزشی در سطوح مختلف و در تمام رشته‌ها متوقف شده است تا بتوانیم از شیوع و گسترش این بیماری جلوگیری کنیم. باید ببینیم برنامه‌های مقابله با کرونا و موفقیت‌های حاصله چگونه بوده است تا بتوانیم با یک اُفق بهتری برای ادامه لیگ ها و مسابقات مختلف تصمیم‌گیری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: با توجه به اقدامات خوبی که مدافعان عرصه سلامت در کادر بهداشتی درمانی کشور و مدیران دولتی انجام دادند، مدیریت بیماری کرونا در کشور وضعیت مناسب‌تری به نسبت هفته‌های گذشته پیدا کرده است و بهتر می‌توانیم به نیازهای مردم و کسانی که دچار این بیماری هستند، پاسخ دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در هر صورت ما از دوستان خواستیم با توجه به وضعیتی که در کشور هست، حداکثر تا پایان هفته آینده به جمع‌بندی متناسب با سیاست‌هایی که ستاد ملی مقابله با کرونا تدوین خواهد کرد و توصیه‌هایی که آنها خواهند داشت، برسیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی